fel, le, le, fel, le, le
fel, le, le, fel, le, le
fel, le, le, fel, le
Megy a hiszti, hogy nagy a baj, hajtóműproblémák, szakad az árfolyam...
https://forbes.hu/penz/wizz-kesik-nem-fizet-arfoly...
https://airportal.hu/hajtomuproblemak-miatt-jelent...
https://concordeblog.hu/2023/09/12/utalat-targyava...
Ha nagy változás nem történik, kb 50% benne lehet fél egy éven belül...
ugri bugrizik itten a concorde is
Elég merész célár:)
Angol piacra rá sem néztem soha.
megint téma: https://index.hu/gazdasag/2023/08/06/varadi-jozsef...
ki vásárolt még októberben 15font alatt? :)
Barclays restated an "overweight" rating and set a GBX 5,300 ($69.44)
target price on shares of Wizz Air in a research report on Friday, March
4th. JPMorgan Chase & Co. boosted their price objective on shares
of Wizz Air from GBX 4,960 ($64.99) to GBX 6,000 ($78.62) and gave the
company an "overweight" rating in a research report on Thursday, January
20th. Deutsche Bank Aktiengesellschaft reissued a "buy" rating and
issued a GBX 5,600 ($73.38) price objective on shares of Wizz Air in a
research report on Thursday, January 27th. Finally, Berenberg Bank cut
their price objective on shares of Wizz Air from GBX 5,200 ($68.13) to
GBX 4,400 ($57.65) and set a "hold" rating for the company in a research
report on Monday, February 21st. Three equities research analysts have
rated the stock with a sell rating, three have assigned a hold rating
and three have given a buy rating to the company. According to data from
MarketBeat.com, Wizz Air has a consensus rating of "Hold" and a
consensus price target of GBX 4,519.44 ($59.22).
tavalyi hír, de leakciózták, jó ha ezt is beillesztjük a képletbe
-50% 1 hó alatt... https://invst.ly/xllcw
annyira ideg, hogy a bétre jön a wizz https://forbes.hu/penz/jo-hir-a-magyar-befektetokn...
Csak nekem tűnik úgy, hogy azért van ideg bőven és nyeil a tulaj?
https://www.portfolio.hu/uzlet/20201214/varadi-joz...
Tavasszal azért még kisimultabb volt. Egy buszos vállalkozó ismerősünkre emlékeztet, akiről ránézésből megmondta az ember mikor hogy ment éppen a cég. :\
„Sosem fogok olyan légitársasággal utazni, amelyik megtagadja a dolgozóitól a szerveződés jogát”
Váradinak valahol igaza van:
„Nézze meg az összes légitársaságot, amelyet elfoglaltak a szakszervezetek: ezek mind a csőd szélén állnak.”
https://444.hu/2020/10/14/norvegia-miniszterelnoke...
Wizz Air is jó nagyot esett:
"A légitársaságok közül a britek kilépését követően a legnagyobb esést az IAG (-37%), a Wizz Air (-29%) és a easyJet (-21%) volt kénytelen elszenvedni."
http://www.portfolio.hu/vallalatok/meredeken_zuhannak_a_legitarsasagok.5.233954.html
Három új járatot nyit a 2016-os nyári szezonban a Budapestről a Wizz Air, jelentette be Váradi József péntek délelőtt tartott sajtótájékoztatóján.
A diszkont légitársaság két új várost, Liverpoolt és Keflavikot már tavasztól, a harmadik célállomást, Ibizát pedig júniustól teszi elérhetővé Budapestről.
A Budapest - Liverpool járat hetente két alkalommal, március 23-tól közlekedik majd szerdán és vasárnap, míg Keflavikba március 30-tól juthatnak el hetente kétszer, szintén szerdánként és vasárnaponként a magyar utazók.
A magyarok körében is népszerű üdülő és bulihelyszín, Ibiza június 18-tól lesz elérhető Budapestről a Wizz Air közvetlen járatával hetente egy alkalommal szombati napokon.
Az új járatokra szóló repülőjegyek már elérhetők a légitársaság foglalási rendszerében.
Átadták hétfőn a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 1 milliárd forintos beruházással megépített karbantartó hangárt, amelyet a Wizz Air tizenöt évre bérelt ki.
Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter az átadáson hangsúlyozta, Magyarország elemi érdeke, hogy növelje versenyképességét a légi piacon, hogy megfelelő minőségű szolgáltatásokat nyújtson, és ebben mérföldkőnek számít az új hangár átadása. Hozzátette: a versenyképesség növelése mellett ezzel növekszik az ország szerepe is a légi közlekedésben. Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója az egyállásos hangárral kapcsolatban közölte: a jelenleg használt Airbus A320-as mellett a novemberben a flottába érkező A321-eseket is ki tudja szolgálni és hetven embernek ad munkát a létesítmény. Ez a beruházás is azt mutatja, hogy a légitársaság elkötelezett Magyarország és a Budapest Airport iránt - tette hozzá. A vezérigazgató elmondta, jövő márciustól újabb repülőgépet állomásoztatnak Budapesten, ezzel tízre nő az itteni flotta mérete és ezzel egy időben új járatokat indítanak Baden-Badenbe és Nizzába. Váradi József kitért arra, hogy utasforgalmuk az első hét hónapban 21 százalékkal nőtt, az elmúlt 12 hónapban 17,6 millióan választották a diszkont légitársaságot és az év hátralévő részében is hasonló növekedésre számítanak. Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója üdvözölte a bejelentett új útvonalakat és elmondta, hogy idén várhatóan először a ferihegyi repülőtér életében átlépi az utasforgalom a 10 milliót, és két éven belül 12 millióra emelkedhet az újabb, köztük hosszú távú járatoknak köszönhetően. Ehhez további beruházások kellenek, amelyek előkészítését már megkezdték - mondta.