Nem az, Én már 30x a Richterrel, tudom melyik a papír a beleülős. Most kezdődik csak a nagy menet, ha ki korigálják magukat a piacok az usában. Eu az más, ott nagy gáz van.
Nem az, Én már 30x a Richterrel, tudom melyik a papír a beleülős. Most kezdődik csak a nagy menet, ha ki korigálják magukat a piacok az usában. Eu az más, ott nagy gáz van.
Ilyen storyt évekre veszünk. 2020ban 1500 felett lesz dollárban.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/10/15/a_szomszedban_epitene_gyarat_a_tesla/
nem vonza a rezsicsökkentés
Annyit esett már minden hogy megjött az első short ajánlás az Erste-től, 175-ös árral riogatnak, úgyhogy zártam azt a kicsit még ami maradt belőle. el kellett vola adni 280 fölött amit 203-as berekárral vettem, most már sajnálom hogy nem tettem. De nem siránkozok ezen, így is nyertem rajta, legalább ez olyan pozi amiből pluszban szállok ki, nem úgy mint a többi :(
Roadblock for Tesla Motors in Michigan • 1:46 PM
Clark Schultz, SA News Editor
House Bill 5606 was passed in Michigan by the state legislature with late language added which prevents Tesla Motors (TSLA -3%) from selling directly to consumers in the home state of the Big Three automakers.
Governor Rick Snyder has until October 21 to sign the bill.
Hogy miért kerestél rá a "kecsegtető" kifejezésre a Google képkeresőjében, vagy mire számítottál, hogy mit dob ki, az rejtély számomra :D
Viszont a cikk amit ez alapján megtaláltam, egész érdekes, uh köszi:
http://mno.hu/auto/garantalt-visszavasarlasi-programot-indit-a-tesla-1251721
Kecsegtető üzlet lesz a használt Tesla visszavásárlása?
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla, hogy megszerezze magának a nagy nyereséggel dolgozó használtautó-üzletet - írta az Automotive News hírportál.
„Ideje elkezdenünk gondolkodni egy megfelelő módon kialakított használtautó-tanúsítványi (cpo) program elindításán most, hogy az S szériából az első példányok már kezdik elérni a hároméves kort” – írta Simon Sproule, a Tesla kommunikációs alelnöke. Az új autók értékesítését visszavásárlás garantálásával támogató programot a Tesla más luxuskategóriás autógyártók – például a BMW, a Mercedes-Benz – már működő programjának mintájára alakítja ki.
A Tesla-tulajdonos nem a levegőbe beszél
A visszavásárlási program elindítása már csak azért is időszerű volt, mert Elon Musk, a társaság vezérigazgatója 2013 márciusában személyesen vállalt visszavásárlási garanciát. „Még akkor is, ha a Tesla nem lesz rá képes, én magam garantálom az kocsik visszavásárlását – csak hogy lássák, nem a levegőbe beszélek” – hangsúlyozta a becslések szerint tízmilliárd dolláros vagyonnal rendelkező Musk. Az S modell vásárlóinak a Tesla bizonyos finanszírozási feltételek esetén eddig is szerződésben garantálta a visszavásárlást három év után, a vételár 43-50 százalékán, amelyet a hároméves német luxusautókéhoz igazítottak. A használt Teslák forgalma még nem nagyon indult be, így viszonylag kevés piaci információ áll rendelkezésre, de az első jelek arra utalnak, hogy a kocsik értéke magasabb lesz a garantált visszavásárlási összegnél.
A tanúsítványi program – amennyiben a vásárlók élnek az ajánlattal – 2016 elején megindítja a használt példányok visszaáramlását a Teslához. Az X típus jövő évi bemutatása pedig akár fel is gyorsíthatja a folyamatot, mert lehetőséget ad az S első vásárlóinak a váltásra.
Vállalati ügyfeleknek a Tesla már április óta kínál lízingfinanszírozási programot, amelyet minden hírverés nélkül október elsején kiterjesztett magánszemélyekre is az Egyesült Államokban. A lízingajánlatok a Model S-re 5000 dollár befizetése után havi 932 dollártól indulnak. A Tesla egyébként költséges megoldást választott autói értékesítésére: franchise-márkaképviseletek helyett saját tulajdonú szalonokat tart fenn.
Sok ezer dollárt csengethet az üzlet
Az Egyesült Államokban az Autókereskedők Nemzeti Szövetsége adatai szerint a használtkocsi-kereskedők 2013-ban 12 százalékos haszonkulccsal dolgoztak, háromszorosával az új járműveket értékesítő szalonokénak. A Carmax Inc., az Egyesült Államok a legnagyobb használtautó-kereskedő vállalata az idei első félévben példányonként 2220 dollár nyereségre tett szert, ami 11 százalékos haszonkulcsnak felel meg. A Tesla becslések szerint akár 6-10 ezer dollár nyereséget is elérhet minden egyes eladott használt S modell után, ami még az újonnan értékesített kocsik nyereségét is messze felülmúlja. A használtató-forgalmazás komoly plusz bevételi forrást jelenthet a Teslának, amely még mindig adós egy nyereséges teljes pénzügyi évvel, ugyanis 11 éves fennállása alatt csak egyetlen nyereséges negyedévet tudott felmutatni. Az idei második negyedévet a társaság minden eladási rekord ellenére is 62 millió dollár veszteséggel zárta a magas kutatási-fejlesztési költségek miatt.
Ezért esett a tesla:
(Google képkeresés, első találat)
http://kepfeltoltes.hu/view/141014/teslakecs_www.kepfeltoltes.hu_.png
egyetertek, mondjuk lesz az a szint, ahol a ta mär nem erdekel :)
Hát bazz.. nekem is nagyon sok úszott el. Tényleg sok, minden ami csak összejött az utóbbi ilyen eset óta.
Nekem is stoppot kellett volna tennem, de így utólag okos az ember. Ha meg kivert volna 2 dollárral lefelé, majd tovább felfelé, akkor pedig ugyanígy ideges lennék. :\ :\
Bár ez már nem full bika piac. -_-
ma is szépen alakul,itt már kezd nem szép lenni a kép....220alatt még csúnyább lenne...
222 -6% pattog itt.
Így van, mert a szuperkocsi szegmensben ott van pl a BMW is, az i8-hoz használt szénszálas anyagból egyszerűen nem bírnak annyit gyártani amennyit kellene mert akkora rá az igény.
Valszeg mäsok is igy gondoljäk, azert ütöttek meg igy a hirre. Nem egy uj szuperkocsi fogja biztositani azt, hogy ne verjek le a konkurensek.
"kb. 7,5 milliós árral tervezik elméletben." - ez már jó lenne, így már értem, illetve egyetértek. Egyelőre a 3-as BMW-vel akarnak versenyezni, ami még mindig 10 milla felett indul, mire az ember beleül lesz 12-13 is. Ha mellé tudnának rakni egy olyat ami ennek a 7 millának a környékén járna, az jó lenne. De még mindig borzasztóan kapacitásszegénynek érzem a céget és sajnos attól tartok ebből még gondok lesznek. A nagy autógyárak, konkurensek, mint pl a BMW ha ráfekeszenek a témára akkor hónapok alatt olyan gyártó, tervezési, marketing, sales kapacitást tudnak alárakni egy új modellnek hogy arra a Tesla jelenleg nem képes. És nem csak a BMW az egyetlen. Ezért úgy érzem hogy a Tesla a konkurensek miatt hamarosan bajba kerülhet.
Ezek szép dolgok, spekulációmat arra indítottam, hogy összeáll majd mondjuk a bmwvel. Vagy egy olajkitermelő szindikátussal. Fene se gondolt arra, hogy ez egy olyan cool tárgy lesz New Yorkban mint 5 éve egy iPhone. Nem is lehet komoly ember akinek nincs Teslaja.
erre már én is gondoltam a korábbi hsz-em megírása óta...
Azonban egy középkategóriás autó nem felteétlenül jár profit margin olvadással, én nem az olcsóra gondoltam, csak a középosztálynak megfizethetőre: kb. 7,5 milliós árral tervezik elméletben. Ez még nem olcsó tömegtermelés, hanem minőségi tömegtermelés. Iphone-k sem lennének túl nagy sikerek, ha csak exkluzív szűk kör tudná megfizetné őket.
Nem vagyok biztos abban hogy jönni fog olcsó népautó, ez a cég kapacitáshiánnyal küszödik, ép az nem hiányzik neki hogy egy alacsonyabb marginnal járó szériát is bejelentsen. Egész jól elvannak ők ebben a kategóriában is. Az Apple-nél sem látsz olcsó tömegtelefont, egyszerűen nincs rá szükségük (mondjuk ott még sok más tényező is közrejátszik).
Optimista vagyok, mert a cég olyan újításokra képes, amire senki más. Musk neve a garancia, hogy innovációban mindig elöl lesznek és ez már az Apple esetében is bevált, mint értékfelhajtó erő. Igen, a mostani esést Rbbj jól kommentálta, nem ezt várták a spekik. Az olcsó népautó is jönni fog, de előbb meg akarták nyerni a legjobban gyorsuló autó díját :)
Short állomány vajon mekkorára növekedett?