Regisztráció Elfelejtett jelszó

A Getronics Magyarország nyerte a tendert

Re: nincs cím

#601919 Spade Előzmény: #601856

Miben tévedek ?

Nem hiszem h az egész csak színház volt, ha a telekom limiten belüli ajánlatot ad akkor ő lett volna a második és csinálhatná, nem hiszem h a telekom is benne volt a partyban, ráadásul EU pénzt is kaptak volna rá, nyulni tudnak másban is, hogy ezzel a helyzettel mit kezdenek az egy másik kérdés...

Re: nincs cím

#601916 Spade Előzmény: #601835

eddig csak én írtam érveket és főleg nekem lett igazam, te meg a nagy semmit karmoltad eddig..

majd ha valamit véletlenül eltalálsz akkor szóljál .

amúgy foglalkozik veled a f@szom

Re: nincs cím

#601835 Palimadár Előzmény: #601815

butus, hol örömködtem? csak azt mondtam, hogy nem lehet. miért örömködnék? max azon mosolygok, mennyire ostobák a kormányban. és most sem lehet, hiába Kürtölnek, ugyanis már március van. ebből is látszik, hogy nem a megcsinálás, hanem a gyors pénzlenyúlás a valódi cél.

ja, és húzz a büdösbe, ha csak annyira telik, hogy a személyemmel foglakozol, kicsi bunkó...!

Re: nincs cím

#601825 Spade Előzmény: #601822

"Getronics 40 mrd, T-Sytems 54 mrd és nem lett második kihirdetve tehát nem is tehetett ajánlatot.

Ráadásul vagy 25%-ot kellet volna engedni az árból napi 100 miós kötbér terhe mellett."

.

azért nem lett második mert a limiten felüli ajánlatot tett a telekom, a getronics visszalépése után a telekom ha bevállalja persze nyilván nem drágábban mint a getronics de lehet h ha a limitet bevállalja akkor is simán lezsírozták volna jogilag h ők csinálják meg. Ráadásul akkor lehet h az EU is bekalkulálta volna 13-ban a bevételt a hiányba, szal simán belementek volna. Csak mindenki azt hitte h így a kormány megfeküdt és akkor majd aranyárban lekaszálhatják a megrendelést, hát nem így lett.

Ettől függetlenül persze vagy kész lesz a project időre vagy nem, vagy csak részben, majd kiderül...

Re: nincs cím

#601822 Papus_stock Előzmény: #601815

>>meg a telekom h nem tett utána egy getronicshoz hasonló árú visszautasíthatatlan ajánlatot,

Kutyafülit :)

Getronics 40 mrd, T-Sytems 54 mrd és nem lett második kihirdetve tehát nem is tehetett ajánlatot.

Ráadásul vagy 25%-ot kellet volna engedni az árból napi 100 miós kötbér terhe mellett.

A 40 mrd irreális volt a Getronics csak a csali szerepét játszotta szvsz.

Kíváncsi vagyok mennyivel lesz több mint 40, vagy mennyit csökken a műszaki tartalom.

Március van ebből szeptember előtt semmi nem lesz.

P.

Re: nincs cím

#601815 Spade Előzmény: #601811

hát te komolyan elmebeteg vagy , itt örömködtél h nem lehet megcsinálni a projectet, micsoda lúzerek, meg jól bekapták a f@szt hihihi , h azt képzelik h ezt meg lehet futni ennyi idő alatt, erre írtam "sztem kiemelt vagy f@sz tuggya hogy hívják beruházásnál nincs így de ha igen majd módosítják a tv-t sztem elég lesz rá 3 nap nagy csúszást nem szenved tőle a project. Megjegyzem módosítani is kell mert ez ezért nonszensz h balf@sz cégek miatt csúsznak kiemelt állami projectek."

Most meg azon bömbölsz, h kb. az lesz amit mondtam, azaz nem közbeszerzés és emiatt nem csúszik. te tényleg tudathasadásos vagy aki nem tudja miket ír a másikod vagy ahogy leírod elfelejted :)

a getronics volt a f@sz h visszalépett meg a telekom h nem tett utána egy getronicshoz hasonló árú visszautasíthatatlan ajánlatot, már régen csinálhatná. Aki hülye az így jár

Re: nincs cím

#601811 Palimadár Előzmény: #590095

"Felmentést kaphat az e-útdíj kiépítése a normál közbeszerzési eljárás alól, miután az Országgyűlés szakbizottsága is rábólintott az erre vonatkozó kormányhatározatra."

Még jobbat találnak ki, még csak nem is közbeszerzés.:-D

Rablóbanda...

Re: a megoldás kibontva

#596008 Előzmény: #591454

Mondjuk a matricás "prepaid" rendszer például ezt is kivédi ;)

a megoldás

#595827 Palimadár

"Az átalánydíjas matricákból úgy lehetne kilométeralapon számlázó konstrukciót kialakítani, hogy az ÁAK bevezetné a szakaszjegyet. A Németországban az elektronikus útdíjak mellett tartalékként alkalmazott megoldás meghonosításához már csak az önálló fizetési szakaszokat kell kijelölni, és a kamionosok az országhatárra telepített jegykiadó automatáknál máris megválthatják az úti céljuknak és járművük kategóriájának megfelelő jegyet."

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/uj_matrica_jonne_a_sztradakon.544662.html

:-D

Re: a megoldás kibontva

#591534 Palimadár Előzmény: #591441

Veled?!:-DDD Na, mutasd!

Én is ismerek olyan cégeket, de azok nincsenek benne a narancsos kosárban, de mondom még egyszer, szerintem a közbeszerzés megkerülhetetlen úgy, hogy arra ne horkanjanak fel páran.

Re: a megoldás kibontva

#591467 Előzmény: #591454

Ezt egyetlen kapu nélküli rendszer sem oldja meg.

Re: a megoldás kibontva

#591454 Spade Előzmény: #591449

Azért ez nem ilyen egyszerü mert ha a török kamion nem fizet a hátáron akkor aztán többet nem látod meg a követelést is b@szhatod gondolom legközelebb más rendszámmal jön. De ne én oldjam már meg itt ezt a feladatot főleg nem ingyen :)

Re: a megoldás kibontva

#591449 Előzmény: #591441

Ne mulattass, a számlázás és a behajtás a két legegyszerűbb dolog: Az elsőt kiadod mondjuk a Díjbeszedő Rt-nek, vagy az APEH-nek, a második pedig értelemszerűen megy bármely adósságkezelő cégnek. Egy hónap alatt kész lenne az összes szerződés.

Re: a megoldás

#591446 Előzmény: #591403

Fordítva. Nekem ahhoz nincs kedvem, hogy úgy keressek, hogy komoly arccal kelljen a média szemébe mondani, hogy a miniszteri fizetésemből élek, és azután más csatornából folynának-özönlenének a dolgok. Annyiért meg, amennyit hivatalosan keresnek, eszembe sem jutna elvállalni egy ilyen posztot még abban a reményben sem, hogy majd utána ezért kapok majd zsíros állásokat. Ez nem az én világom, mint szoktam vala mondani, én vállalkozó vagyok.

"Április végén? Sajnálom, neked semmilyen fogalmad sincs a valóságról, viszlát!"

Nekem kevés állami projectem volt és azok sem a Fidesz, vagy jobboldali érában voltak, de minden esetben úgy működött a dolog, hogy ha szabad kéz volt, akkor pillanatok alatt lehetett bármit elkészíteni. Az egy más kérdés, hogy 30x annyit(!) nyúlt le a fővállalkozás, mint mi, de legalább békén voltunk hagyva. Egyebekben pedig úgy nézett ki az egész szerződés, hogy először megcsináltuk a munkát, átadtuk, megállapodtunk a pontos összegben, egyebekben, majd kifizettek és végül fél évvel ezek után(!) aláírtuk a megrendelést is a munkálatokról.

És akkor most figyelj egy picit Palimadár. Négy(!), azaz NÉGY pályázó kész terveket nyújtott be arra nézve, hogy júliusra elkészülhetnek, ebbe beleértve azt, hogy még szerződniük is kellett, vagyis hat(!) hónapra vállalták a kiépítést. Ugyanakkor nyilvánvalóan tisztában vagy te is azzal, hogy ahhoz, hogy ebből bármi legyen, már a munkálatok igen jelentős részével el kellett készülni, hiszen ha nincs letárgyalva az alvállalkozókkal még semmi, akkor soha nem készültek volna el. Tehát tavaly decemberre az utolsó szögig minden ajánlat ki volt dolgozva és valójában a határidő azért volt annyi, amennyi, mert csak a tényleges szerződéskötés ÉS A JOGORVOSLATI HATÁRIDŐ LEJÁRTA UTÁN lehet élesíteni az alvállalkozói szerződéseket, esetleges újabb tárgyalások után. Vagyis az elkövetkező hónapok elsősorban azzal teltek volna el, hogy mindent véglegesítenek, szerződéseket kötnek, elindítják a beszerzéseket.

SEMMIT sem lehetett és kellett volna ezen idő alatt kitalálni, és ez pontosan onnan tudható, hogy BÁRMILYEN tényleges új szoftver, vagy hardver fejlesztése a tesztelési időszakkal együtt ennél hosszabb időt venne igénybe, vagyis minden szoftveres és hardveres eszköznek léteznie kell és legfeljebb azok adaptálása, engedélyezése vesz el rengeteg időt.

Mindebből viszont logikusan az következik, hogy minden rendelkezésre áll, tehát ha kihúzzuk a bürokráciát a rendszerből, akkor játszi könnyedséggel tartható az április vége, az ugyanis két és fél hónap mostantól számítva. Aki szerint "szabad kézzel" az állam nem tudja ezt megcsinálni, az azt sem gondolhatta komolyan, hogy versenyhelyzetben, alvállalkozókkal fél év alatt ez elvégezhető lett volna úgy, hogy még le is kellett volna addig zárni mindent és az állami átvételnek is meg kellett volna történnie. Egyebekben írtam a tesztidőszakot is április végére, vagyis nem azt mondtam, hogy addigra full extra lenne a szolgálatás, hanem hogy elindulhatna PILOT üzemmódban (ezzel a szóval), amit MINDEN hozzáértő ember ismer, és érti hogy mit jelent.

Namármost, fokozom a helyzetet.

Feltéve, hogy igaz a liberálkommunista uszítás, hogy ez az egész Simicskáék cégére volt kiírva, és hogy mindenképpen ők csinálják meg, az annyit tesz, hogy szó szerint az utolsó szögig minden a kezükben van, csak az nincs, hogy csinálhatják. Mindebből azonban az következik, hogy az lenne a csoda, HA NEM tudnák megcsinálni határidőre úgy, hogy az állam a megrendelő, azaz NINCS senki, aki keresztbefeküdhetne a projectnek.

Sőt, a helyzet végső fokozására jelezném, hogy amennyiben valaki ennyire biztos abban, hogy övé a tender, akkor már gyakorlatilag szerződéskötés előtt áll, tehát nemhogy "újra kellene kezdenie a hosszadalmas munkát", hanem egyszerűen csak alá kell írnia a szükséges alvállalkozói szerződéseket és egy project cégbe küldött delegáltakon túlmenően különösebben sok feladata nem is lesz.

Vagyis tehát a valóság az, hogy neked fogalmad sincs a valóságról, a logikai játékokról, arról a gondolatmenetről, hogy mi a helyzet akkor, ha igazad van, és mi akkor, ha nincs a prekoncepcióval kapcsolatban. Paradox módon ugyanis valóban Simicskáékra van kiírva az egész játék, akkor biztos, hogy el tudnak készülni időre, ha állami kézben marad az egész, akkor meg határidő előtt.

Namármost - és ebből következően -, tényleg csak akkor van esély arra, hogy ne készüljön el a rendszer időre, ha egyáltalán nem számíthattak rá azok, akik most megkapják a munkát, hogy ezzel fognak foglalkozni és most kell beletanulniuk abba, hogy ezt hogyan kell megvalósítani. Erről azonban nyilván szó sincs és nyilván bármelyik cég a négyesből hajlandó akár alvállalkozóként közreműködni, akár beszállítóként jelen lenni, ez az üzletág ugyanis nem a sértődésről szól, hanem a pénzről.

Re: a megoldás kibontva

#591441 Spade Előzmény: #591440

Te voltál személyeskedő, én meg ismerek olyan cégeket, emik ennél sokkal sokkal többet tudnak, az egy kérdés h kire gondoltak a megvalósításnál , azt nemtom nagyon nem is érdekel. de bőven megvan a know how. Ez tulajdonképpen egy lóf@sz feladat technikailag, a körításe a nyilvántartás számlázás behajtás fizetés egyebek amik szervezést igényelnek

Re: a megoldás kibontva

#591440 Palimadár Előzmény: #591439

te is személyeskedő macskajancsi vagy? sajnálhatod...

én ismerem ezeket a cégeket, és tudom, mennyire nullák.

Re: a megoldás kibontva

#591439 Spade Előzmény: #591385

"Aki ért a szakmához, az tudja, hogy mennyire ostoba a döntés. "

.

te vagy ostoba ha ilyet mondasz, az index cikk írója meg egyenesen analfabéta ehhez. miazh Mo-n nincs rendszer ami több 10e járművet követni tudna ? van. Több is van és sokkal bonyolultabb is. Csak megjegyzem h már egy mobil telót be lehet háromszögeléssel mérni útdíjhoz megfelelő pontossággal, tulajdonképpen elég lenne mobil telót rakni első kőrben a gkocsikra , egyéb megoldásokról ne is beszéljünk.

Re: a megoldás

#591403 Palimadár Előzmény: #591396

Szóval inkább feketén keresel? Ejnye, és az erkölcsök?:DD

Április végén? Sajnálom, neked semmilyen fogalmad sincs a valóságról, viszlát!