Regisztráció Elfelejtett jelszó

alternativ uzemanyagok

Re: nincs cím

#505221 Rozsdáskilincs Előzmény: #505206

Ilyen kevés infóból nehéz kibogozni. De ha vissza megyünk az alapokhoz akkor kapunk valami támpontot. A hatékonyság ugye gáz mennyiség kérdése ahhoz hogy gáz képződjön meg áram kell. Ezzel szvsz meg is kapjuk a valószínű okot. Egy kisebb autó aksija kb 40A. A szarrágócégek mostanában van arcuk 35A-t is berakni. Úgy kiélezik pár cent nyereség miatt. Hogy szinte már veszélyes. Van nekem egy haverom azt szokta mondani ha valami nagy és nehéz akkor az biztos jó is mert van benne kellő anyag:-)

Re: nincs cím

#505206 rbbj11 Előzmény: #505201

de miért nem működik minden típusnál???? L. Fiat grande punto vagy épp totalcar-os cikk tapasztalatai.

És mi a hátránya? Mert kell legyen, különben ezzel futna min. minden ötödik autó.

Re: nincs cím

#505201 Rozsdáskilincs Előzmény: #505196

Régi fogyasztáscsökkentő trükk, víz megfelelő arányú bejuttatása az égésérbe. Egyszerű és kb 25-30% fogy csökkenést eredményez.

Re: nincs cím

#505197 rbbj11 Előzmény: #505188

igen, ez a másik aggályom, a városi dugó pl. nyáron. Most is azt mondja kolléga, hogy jó 45 fokosra felmelegszik a tartály, pedig közvetlenül a légbeömlők elé rakta, és nem megy városi dugóban. Tehát nem megoldott a vizestartály hűtése sem...

De lehet, h. akkugyilkos is, eleve a gyártó nem ajánlja kis motorú és teljesítményű autókhoz.

Re: nincs cím

#505188 Rozsdáskilincs Előzmény: #505171

Már látom előre bajban leszek. Egyik problémám 28A felvétele alapjáraton. Nem mennék bele ez mit jelent egy dugóban. De lehet valamit nem vettem észre a cikkben. Egy autó generátora sem termel alapjáraton ekkora áramot. Nekem úgy tűnik egy akku gyilkos.

Re: nincs cím

#505171 rbbj11 Előzmény: #505167

pontosan ezért vagyok én is nagyon szkeptikus. Semmiféle mlm, ott a honlap, megrendelheted online, kollégám, ismerőseim Ausztriában rendelték meg, hézhoz leszállítva megkapták.

Én is az árán vagyok kiakadva, és hogy akkor miért nem megy mindenki ezzel???? Egyébként ha megnézed német fórumokat, ott elterjedtebbnek tűnik, jelenleg épp most megy híre Ausztriában, ahogy látom. Lehet, hogy még az ismertség útjára csak most kezd lépni, mit tudom én...

Egyébként azért ilyen olcsó, mert nagyon egyszerű szekrkezet, magam is láttam. Mi több, a víztartály már-már gagyi.

Nekem a legfőbb fenntartásom vele a biztonság: hisz van hidrogéngáz a csőrendszerben, és mi van pl. egy frontális karambol esetén? Szerintem szétrepül az egész motortér, és nem várt terhelés alá helyezi a karosszériát, ezért nem a törésteszteknek megfelelően védi majd az utast.

Re: nincs cím

#505168 rbbj11 Előzmény: #505162

20-25%-kal csökkent, TDi, VW Golfnál.

Azt mondja, egyik haverjával beszélt, Fiat Grande puntoval neki nem sikerült sehogy lecsökkenteni, akármit csináltak, reklamációval már fél éve szenved, és renegeteg átalakítás után is többet fogyaszt, mint korábban.

Nagyon úgy tűnik, hogy teljesen autótípus függő.

Nissan Navarra-nál is 25% a csökkenés.

Re: nincs cím

#505167 anti-qxxl Előzmény: #505162

". Kollégám is beépítette néhány hete, már tankolt többször, és miért hazudna? "

nem véletlenül vmilyen mlm rendszerben árusított csodakütyüről van szó?

számtalan autógyár van most bajban amiatt, hogy az átlagos CO2 kibocsátás korlátozva van. Ha pár száz dolcsiért elérhető egy ilyen eszköz, akkor miért nem használják ezt? Miért ölnek dollármilliárdokat a fejlesztésbe?

(Olyan mint a forex csodarobotok. Ha valóban "garantált" a hozam akkor miért nem használja mindenki azokat?)

Re: nincs cím

#505162 rbbj11 Előzmény: #505147

érdekes, de furcsa is. Kollégám is beépítette néhány hete, már tankolt többször, és miért hazudna? Azt állítja, ennek az ecartron rendszernek a segítségével drasztikusan csökkent a fogyasztása. Azonnal fel is hívom a pontos érték miatt

mivel nem vagyok jelen a…

#505138 rbbj11

mivel nem vagyok jelen autós stb fórumokon, így bár nem e fórum témája, de szívesen kitárgyalnám ezzel a közösséggel, hogy kinek milyen tapasztalata van gázos, etanolos, vizes rendszerekkel.

Ami most különösen érdekel: http://www.ecartron.de/de/

Több ismerősöm is beépítette pár hete, állítólag tökéletes és valóban 30%-kal kevesebb az üzemanyagfogyasztás.

Hát nem tudom...nincs ennek semmi hátránya a motor életidejénél? Semmi szakmait nem találtam google-ben hátrányokról...