Szerintem nem annyira anyagfelhasználás, mint inkább szakember kérdése. Addig nincs semmi gond, amíg kapják a tervet, technológiát külföldről, ott kezdődnek a bajok ha nekik kell előállniuk velük.
Szerintem nem annyira anyagfelhasználás, mint inkább szakember kérdése. Addig nincs semmi gond, amíg kapják a tervet, technológiát külföldről, ott kezdődnek a bajok ha nekik kell előállniuk velük.
Amennyiben akarnak tudnak kiváló minőséget gyártani,ez nem lesz probléma,a japánok is másolással álltak neki motort gyártani,az eredmény közismert...megfelelő minőségű anyagfelhasználással menni fog az autógyártás is,természetesen egy alsó kategóriás kocsitól ne várjunk A8 szintű biztonságot.
Sőt, lokálpatrióta, viszont lokálpatriotizmus.
Mondjuk én nem biztos, hogy szívesen utaznék a kínai saját gyártású autókban. A hazai gyártás egy dolog, a biztonságom meg egy másik.
hovatovább minden európai gyártónak megvan a kínai fejlesztési egysége és kínai gyárai. mostantól nem 4 karikát ragasztanak a kocsi elejére, hanem pagodát, vagy ginzeng gyökeret és ugyanúgy el fogják adni ugyanazt a terméket :)
ügyesek