nem kell fűteni, mert vízparti, óceán mellett van, nincs annyira hideg télen. Max -10
Zöld energia aránya 90% Kanadában, többit találd ki, hogy milyen drága lehet az áram és a víz ilyen adatok mellett...
nem kell fűteni, mert vízparti, óceán mellett van, nincs annyira hideg télen. Max -10
Zöld energia aránya 90% Kanadában, többit találd ki, hogy milyen drága lehet az áram és a víz ilyen adatok mellett...
Értem én, csak a bankok az utóbbi időben (remek érzékkel megáldva) dupla fedezetet kértek..
A kiindulási alappal egyetértek.
Bocsi csak a BUX1012-ben alakult ki egy kis OFF és ide jöttünk át..
Nem ez volt a kiindulási alap, hanem az, hogy a fedezet nem ér annyit, mint a hitel.
Ha a 40 millás házamra felveszek 3 millát, akkor sem fog előállni ez az eset.
Sziasztok Stocklandyardos Család!
Annyit szólnék hozzá a témához, hogy sokszor dupla fedezetet kért a bank (nagymama lakása pl)
Szóval nem olyan egyszerű, hogy felírnak 4 mill-t egy papírra és ennyi...
Én programozó vagyok, és mindenhová befogadnának.
De eszembe sincs elmenni innen.
Igazad van, irány Ausztrália! :)
Ja ott meg állítólag emeltszintű nyelvvizsgát kell tenni a letelepedéshez, a múltkor ezen bukott el több ÍR ápoló csaj, pedig ők valószínűleg kicsit előnyben vannak másokkal szemben az angolnyelv terén. :)
A fűtésbe is besegítenek? Kit érdekel az autó, amikor szinte egész évben fűteni kell?
Ott most épp napsütés volt tegnap, és 13 fok.
ismerősöm most költözött ki nyáron Vancouverbe, ott az a válság, hogy önkormányzat mindenkinek ad 15.000dollárt, aki hybrid autot vesz. Csóka egy hete volt Kanadában és kapott 15k pénzt az "államtól" hogy vegyen autot :) Legzöldebb város akarnak lenni, taxik 85% hybrid a maradékot is fizeti a város részben.. brutál mi van kint...