equitas. ha egyszerűséget és olcsóságot akarsz, és nem daytrader vagy. :)
equitas. ha egyszerűséget és olcsóságot akarsz, és nem daytrader vagy. :)
Én az Ersténél vagyok, az ő programjukat ismerem, a Petiről fórumozóktól hallottam, a minap kiderült, hogy a könyvelőm ezt használja, így megnéztem. Informatikusként dolgozom, a cikk néhány véleményével kapcsolatban másként látom a helyzetet:
Erste: "Ügyfélszolgálat:Jófej,segítőkész,normális emberkék,bár ez attól függ melyik ügyintézőt fogjuk ki."
Az ügyfélszolgálatról csak jót tudok mondani. Mivel kezdő vagyok, sokszor hívtam őket, és egy ügyintézővel szemben sem tudok semmilyen negatív kritikát megfogalmazni.
"Ismerősöm még régebbről azt mondta,hogyha egy rendszer javascript alapú,akkor az igen erős lábakon áll."
Azt gondolom, valamit félreérthettél, ezen az alapon nem lehet megítélni egy rendszer biztonságosságát. Az Erste SMS alapú bejelentkeztetése nekem tetszik, az iskolában a gyakorlat alatt a hallgatói gépeken is be merek jelentkezni, mert ha mindent lehallgatnak, akkor sem tudnak bejelentkezni újra. A Petihez adott kis ketyere (ezt a könyvelőmnél láttam), ami egy időfüggő jelszó használatát biztosítja, szerintem szintén profi megoldás, így én a két rendszer közt ebből a szempontból nem tennék különbséget. Talán annyit írnék az Erste javára, hogy a telefonom mindig nálam van, míg a generátor valószínűleg nem lenne.
Az Erste szoftvere viszont nem webes, ennél fogva az én szememben nagyobb értéket képvisel, jobban használhatónak tartom.
"KBC Equitas alulteljesítő, nincs meg az az erős biztonsági rendszerük,ami az ERSTE-nél van"
A fentiek miatt ezt nem írnám alá.
Az Erste rendszerével szemben a legnagyobb fájdalmam az, hogy nem tud egy azonnali egyenleget hozni, nem tudja megmondani, hogy ha most azonnal mindent eladnék/visszavennék, akkor mennyi lenne az egyenlegem. Emiatt külön Excel táblázatot kell vezetnem, ezt nem tartom jó megoldásnak, és nem gondolom, hogy ez egy bonyolult programozási feladat lenne.