Regisztráció Elfelejtett jelszó

Miért utálják a spekik a phylaxiát?

Re: nincs cím

#189366 Szergej Előzmény: #189326

Kezdő vagyok, úgyhogy érthető, kábé reszketve vásároltam belőle. Aztán ahogy lehetett, 1 ft-tal drágábban (biztos, ami biztos) el is adtam, majd ezt más ponton megismételtem, tök jó, kétszer egy forint, szépen haladok. Ekkor követtem el azt a hibát, hogy harmadszor is vettem, de összesz*rta magát a papír, gyorsan eladtam az egészet minimális, 1 ftos veszteséggel, és ekkor nagyon boldog voltam, mert azután lement a sírgödörbe. Marad a tanulság és a cuzámmen egy forintnyi aprópénz.

#189325 Johny King Előzmény: #189274

Azért az senkit se zavarjon, hogy az apportos papírok még a piacon sincsenek...

Egyébként szép nap volt a mai, kb. 15%-al több papírom van...

#189274 zeeh_ Előzmény: #189264

Aki beragadt, annak van miért fognia.

Kíváncsi vagyok, mennyi maradhatott a kiszórásra váró apport papírokból. Ha sok, akkor lesz még egy etetés valamikor.

Széllel szemben most pláne nem szabad semmit sem csinálni. Ez egy ilyen nap lett.

Azért nem gyenge, reggel +10%-nál KV szünet, ha lenne még 1 óra hátra, jöhetne a -10-es KV szünet.

#189264 JP Előzmény: #189244

Ezen az oldalon meg elegge jol viselkedtek, hal'stennek. A konkurencian nagy a visitas, fogjak a fejuket, treder, befekteto egyarant. Szar kerult a husveti nyuszitojasba :-(

#189244 zeeh_ Előzmény: #189080

Immár 77 a "nyulas" papír.

Ki volt ez a bátor a 78-as kb. 60k-s vétellel?

#189080 zeeh_ Előzmény: #189079

Talán eljátszák majd ugyanazt, mint tegnap zárás előtt nem sokkal, csak ezúttal nem a nyulaknak lett f*sás elleni szer, hanem kakasoknak nyugtató, hogy ne legyenek annyira fickósak. :)

#189053 hosszhuszár Előzmény: #189048

Hmm, most a beragadt kisbüfiknek,jól jöhet a nyúl fosás elleni gyógyszer........

Ez egy k@cs@g cég, csak észre veszi végra mindenki......

#188984 Robag Előzmény: #188887