Én is EUR/USD-vel szoktam játszani, de a múlt hétem nem volt sikeres...:(
Még az olaj is jó lehetne szerintem, de attól még félek.
Én is EUR/USD-vel szoktam játszani, de a múlt hétem nem volt sikeres...:(
Még az olaj is jó lehetne szerintem, de attól még félek.
én nem használok függvényeket, csak kitörésre nyitok,meg megérzésre.
kezdő vagyok én is,ja meg érzem a pénzszagot ebben a dologban...
eur/usd eur/jpy játszok általában
te???
Szia!
Köszönöm, hogy válaszoltál. Még nem ismerem a Moneybookers-t és nem tudom, hogy onnan hogy juthatok hozzá a pénzhez.
Te milyen függvényeket használsz?
EUR/USD és az olaj érdekelne.
Ha a plust használod-akkor a kártyádra min kb 39 ezret tudsz átküldeni!
de az mb-re tudsz kevesebbet is!
Sziasztok!
Még új vagyok és lenne pár kérdésem a pénzkivéttel kapcsolatban.
Mindenki a Moneybookers-t használja vagy megpróbálta valaki a számlájára utaltatni az összeget?
Előre is köszönöm a válaszokat.
"If you’re using Avast’s Anti-Virus solution on any of your home computers, you may throwing the program is throwing up reports of your .exe files being infected by “Win32:Delf-MZG [Trj]“. This threw me for a loop, because I’m pretty careful when it comes to data mangement.
Before you start deleting .exe’s or putting them into a chest, you should know that the latest anti-virus definition update is said to contain some bugs which is causing false positives to register.
The word from those following the anti-virus industry is to avoid running Avast for now, till another definition update is released to fix this issue. Hopefully this is done in the next 24-48 hours."
Tényleg az Avasttal volt a baj.
amin meg keresen, azon akkora spread, hogy az általad említett tőke kevés hozzá...
van olyan instrumentum ami 1 nél kevesebb, pl. 0,5TP-t ér, ott értelemszerűen minden másodikért kapsz.
Ha valakit érdekel. Megjött a második is. Hétfői indítás...
nem tudom, már eltűnt, de nagyon keveset.
Nekem úgy tűnt, mint ha nem is adtak volna minden trade után.