Ez a mosolygó inkompetents magyar manager style embert beverte volna bárki, kivéve nem a legokosabb Magdalena, akit nem tudom miért nyomnak ennyire. Kb. most elveszítették a választást, mert van rossz meg még rosszabb...
Ez a mosolygó inkompetents magyar manager style embert beverte volna bárki, kivéve nem a legokosabb Magdalena, akit nem tudom miért nyomnak ennyire. Kb. most elveszítették a választást, mert van rossz meg még rosszabb...
Ez itt a probléma. Gyors pénzszerzés, semmi hosszútáv... :-/
https://24.hu/belfold/2024/03/14/szentkiralyi-alex...
Vitézyt kellett volna indítani, így valószínűleg KariGeri ismét megkapja a bizalmat...
Ilyenkor általában az van a háttérben, hogy valaki minél gyorsabban pénzt szeretne, nem pedig valamit menedzselni, mert az odafigyelést és pénz igényel, ahelyett, hogy pénzt hozna.
Van egy hasonló sztori másik is Budapesten, FB--sn ismerősöm kétségbeesve kéri mindenki támogatását, mert a Milton Freedman egyetem meg akarja vásárolni a gimnáziuomot, ahol Békászmegyeren nevelkedett.
https://telex.hu/gazdasag/2024/03/11/kelenfold-ela...
úgy gondolom, hogy Vitézyvel egyet lehet érteni https://www.facebook.com/vitezydavid/posts/9554940...
Ma gyorsan kivágták a fákat - legalábbis a töltés oldalában - amíg a civilek a stúdióban nyilatkoztak / a bányában dolgoztak.
Néhány figyelő ember azért ki lett állítva a sétányra, hogy szemmel tartsa a történéseket a környéken.
:)))))
Na Vitézy megfuttatta és azt mondja, hogy
Az új tarifarendszerben:
- Mindazoknak, akik az agglomerációból ingáztak, 50%-kal kevesebb, 19 ezer forint helyett 9450 lesz a havi bejárás költsége amiatt, mert elég nekik vármegyebérletet vásárolni.
- Minden budapesti és agglomerációs diáknak, az egyetemistákat is beleértve, a 3450 forintos BKK havibérlet helyett elég lesz 945 forintért venni diák havi vármegyebérletet, ez 72%-os spórolás a budapesti diákoknak, 79%-os az agglomerációból ingázóknak, akik eleve eddig is volt vármegyebérletük.
- Minden budapesti 500 forinttal olcsóbban kapja a bérletet, 8950 forintért, 5%-kal olcsóbban, hogy ne mindenki menjen a MÁV-hoz vármegyebérletet váltani, bár havi egyetlen agglomerációs kiruccanásnál ez már jobban megéri majd.
Ha összeadjuk ezeket a tételeket, alsó hangon 20 milliárd forintos éves, tartós bevételkiesést jelent mindaz, amit Lázár János és Karácsony Gergely az elmúlt 24 órában bejelentett. Ez körülbelül az összes fővárosi jegybevétel egyharmadának elvesztésének felel meg márciustól rendszerszinten. A hálaadási pulykákról emlékezetessé vált járatritkításnál, hat nappal ezelőtt, még 250 millió forint vélt megtakarítása jelentett “pénzügyi kényszert”. Ez az összeg ennek nyolcvanszorosa.
Akkor várjátok ki amíg a bérlet ára 8550-re esik :)
Nem paki, füli.
Szerintem azért csökken a bérlet ára, mert Matgab vett belőle.
Bp-i havi bérlet ára 9500 ft-ról 8950 Ft-ra csökken... és csodálkozunk h paki sofőröket hoznak fele annyiért... meg mehet a siránkozás, hogy mindjárt csődben van a bkk...
viszik a jó hírünket https://promotions.hu/orszagos/helyi-hirek/2023/12...
Igen, ott továbbra is felállnak a töltésre, bár most lett az a rész is épp fizetős, lehet most lesz egy fordulat, azóta nem jártam arra.
Hát ha azon a részen vinnék fel a 3. vasúti vágányt, az lenne igazán érdekes, mert ott érzésre elég hely sincs, viszont a lakott oldalon pihenő családi házas övezet van.
Ami még érdekes, hogy ismereteim szerint nem azon, hanem a másik oldalon (ahol jellemzően inkább nagy társasházak vannak) alakult ki intenzív tiltakozás.
Ha viszont az imént említett terv élesedne, akkor a másik oldalon a zöld övezet talán alíg szenvedne kárt.
Kíváncsi vagyok, hogyan alakul ez majd tovább?
Ismerem a környéket, két külön részről beszélünk, Te a töltés másik oldaláról beszélsz, ahol van kutyafuttató, pad stb én meg a túloldaláról, ahogy a hídról lejősz, ott igen, parkolók vannak kialakítva, de ahogy mész tovább a fehérvári út túloldalán a tétényi fele, na ott jobb oldalt a töltésre is felszoktak állni, mint ahogy felálltak a budafoki úttól visszafele a feljáróig szépen a zöld gyepen sorakozva, hol belógtak az útra, hol nem... kinek hogy sikerült felállni... lehet már nem, már nem járok arra, max hétvégén, mert hét közben tök balesetveszélyesnek éreztem...
Ha felújítják a zaj nagy része is eltűnhet...
Mindenfele gyorsulnak, de többször hallom alkotáson kifele, m1-m7kivezető csutka, majd 5perc múlva vissza csutka padlógáz bocskain versenyezve vissza a városba, 20perc múlva kör letudva ismét ki alkotáson m1-m7 kivezető, majd vissza... szerintem zavaróbb mint a vonat, főleg, amikor a lámpánál padlógázzal kilőnek, de azelőtt is röfögteti a nyomorékja, hadd hallják két kerülettel odébb is...
Normál parkoló övezet van ott, persze biztos parkolnak néhányan a tilosban is.
A zöld övezet csak annak csenevész, aki erdőben lakik mint remete. aki itt helyben lakik, az futóköröket lát, kutyafuttatót, padokat, kerékpárutat.
A mindennapi gyorsulás meg a Lágymányosi-híd levezetőjén zajlik, egyrészt az hangfogó falak mögött történik, másrészt az ellen se volt több tere a helyben lakóknak tiltakozni.
De ez a zaj milyen gondolati síkon lehet érv arra, hogy akkor vigyünk még több zajt oda?
Milyen gondolkodás ez?
xxx
Hja kérem, aki csupán fölébe száll, annak csupán térkép a táj.