Nem publikus, gondolom a piac nehogy rosszul reagálja le. Cska időszakos szünet, mert nem fogy annyi amennyit vártak. Emiatt Miskolcon is áll 1 sor, mert az új platform hűtő/fűtő ventilátorait rakják ott össze kompletten.
Nem publikus, gondolom a piac nehogy rosszul reagálja le. Cska időszakos szünet, mert nem fogy annyi amennyit vártak. Emiatt Miskolcon is áll 1 sor, mert az új platform hűtő/fűtő ventilátorait rakják ott össze kompletten.
Ez nekem kimaradt, mikor állították le a gyártást?
Igazad van, ha nem figyel az ember, akkor lehúzzák pikpak. Érdemes számolni, több ajánlatot bekérni.
Megnéztem köszi, eddig azért nem tettem, mert gondoltam ennyiért mindent is tud... De meglepő és lehangoló tudván, hogy a gyártás leállításával pár beszállítónál is megálltak bizonyos dolgok. Bennem a tavalyi évtől merül fel az a kérdés egyre többször, étterem, ruha, kocsi, épületgépészettel kapcsolatban: "Jó jó de megér ennyit felárat?" Sokszor van olyan érzésem, hogy levesznek és nem azt adnak a pénzemért amit elvárna az ember.
ezekszerint nem láttad a tesztet :)
ez nem merci, hanem dacia minőség, habár az is igényesebben van összerakva.. :)))
Ha tényleg itt tart a német autóipar akkor nem csodálkozom, hogy leállították ezeknek is a gyártását, mer tnincs kereslet... (ennyiért)
Hát ilyen értemben akkor ezt az autót is vissza kell vinni oda, ahonnan jött:
https://telex.hu/belfold/2024/01/22/sandor-hasznal...
"Láthatjuk, hogy az ön által beküldött jelentés meglehetősen informatív volt, és automatikus üzenetet kapott, amely azt jelzi, hogy ez a jelentés ingyenes, mert nem rendelkezik elegendő információval." - mondották a szolgáltatók, akiknek fizetett.
Hejj!
én mindig azt mondom, hogy mindenkinek ott kellene élnie, ahol megszületett! Speciel én a 12. kerületben. De azóta ez a sok migráns, akik beköltöztek ide szinte élhetetlenné teszik a területünket /kerületünket!
Elvették szánkópályáinkat, parkolóinkat, erdőinket és mindenhol lakóparkokat meg társasházakat építenek! Ebből elég volt! Mindenki takarodjon vissza oda, ahol megszületett! (És, hogy lássátok, hogy milyen konzisztens és következetes vagyok - még a feleségemmel sem teszek kivételt- legyen kedves ő is visszamenni ahová való!
:-D
Ha ez itt történik, akkor valami olyasmi címet adnak, hogy Pintér kutyái tönkretettek egy teherautót... :))
Tipikus, a létrehozott parkolók a hibásak, nem a tömegközlekedés, ami szerinte is szarul van megszervezve.. és mennyire érdekes, amikor karácsonykor hazamennek vidékre, mennyivel élhetőbb, közlekedhető a város... :))
Pár éve volt egy vitám a 11ker önkormányzatával, hogy miért nem csinálnak óriási parkolót az m1-m7 bevezetőnél, jönnek fel vidékről dolgozni, leteszik, mennek tovább tömegközlekedéssel, parkoló díj + bérletet ha egyszerre megveszik, akkor kaphatnának kedvezményt, eladható mert biztonságban van a négykerekű, nem kell dugóban állni... ha kerékpározik ugyancsak kaphat a parkolás díjból kedvezményt.. az volt a védekezésük, hogy nem szeretnék pártolni az autózást, nem ez a jövő, így nincs parkoló építés... hiába magyaráztam, hogy nem a városba kell építeni, hanem Kelenföld külsőn, vagy Budaörsön, tömegközlekedést faszán összehangolni, nem, nem ez a jövő... oké.. akkor mi a jövő? egy helyben toporgás? egysávosítási? kerékpárút, ugyanannyi autó mellett??
Érdekes, ez a cikkből abszolúte kimaradt.
---
Érdekes állítások garmadáját találjuk itt is:
https://index.hu/gazdasag/2023/12/28/vitezy-david-...
Ez is nagyon érdekes, sőt, furcsa:
" .. A szakember szerint a könyv egyik legfontosabb állítása, hogy a lakáshoz, irodához tartozó, kötelezően kiépített parkolóhelyek léte nagyobb megbízhatósággal jelzi előre az autóhasználatot, mint a városi laksűrűség, a tömegközlekedés minősége vagy a környék bármely más tulajdonsága. „Kilenc amerikai nagyvárosban a parkolási kínálat növekedése 1960 és 1980 között a legerősebb előrejelzője volt az autóhasználat terjedésének” – írta bejegyzésében Vitézy.
Száz lakosra vetítve minden, 1980 előtt létrehozott tíz új parkolóhely 8 százalékkal növelte az autóval munkába járók számát a következő évtizedre. A több parkolóhely tehát több autózást eredményezett, nem pedig fordítva"
A több parkolóhely több autózást eredményezett, nem pedig fordítva ez kb. olyan szintű állítást, mintha azt mondom, hogy a több fürdővíz több gyereket eredményez, nem pedig fordítva.
A több parkolóhely nem több autózást eredményezett, hanem a lakosságon belül felmerülő igényre válaszolva több parkolóhelyet hoztak létre.
Úgy, mint ahogy most arról fantáziálnak, hogy az embereknek nagyobb igényük van a mobil telefonhasználatra, tehát több állami szolgáltatásra hoznának létre mobil applikációkat.
Tényleg a valóságot egyre gyakrabban erőszakolják meg azért, hogy azt a saját szájízük szerint tudják alakítani és a birka állampolgár meg csak pislog.
30éven keresztül meghamisították a töréstesztek eredményeit.
https://hvg.hu/cegauto/20231226_Biztonsagi_tesztbo...
Igen, nem kiforrott technika. Az interjúban a tulaj mondja is, hogy az a széria hibás, amit a tesla nem ismer el.
Hogyan lehetséges, hogy az egyik motor 780.000 km-t bír, a másik meg csak 60.000-et?
Ez nem kiforrott technikára utal.
Költségekről itt nem esett szó, de ha ilyen sűrűn kellett motort cserélni, akkor gondolom jelentős részben garanciálisan történt.
Murphy törvénye: ami elromolhat, az el is romlik :)
Ebbe a Teslába 13 villanymotort cseréltek, s ha jól rémlik 3-4 aksit az 1,9milla km alatt https://totalcar.hu/magazin/hirek/2023/12/05/1-9-m...