Ha tényleg itt tart a német autóipar akkor nem csodálkozom, hogy leállították ezeknek is a gyártását, mer tnincs kereslet... (ennyiért)
Ha tényleg itt tart a német autóipar akkor nem csodálkozom, hogy leállították ezeknek is a gyártását, mer tnincs kereslet... (ennyiért)
Hát ilyen értemben akkor ezt az autót is vissza kell vinni oda, ahonnan jött:
https://telex.hu/belfold/2024/01/22/sandor-hasznal...
"Láthatjuk, hogy az ön által beküldött jelentés meglehetősen informatív volt, és automatikus üzenetet kapott, amely azt jelzi, hogy ez a jelentés ingyenes, mert nem rendelkezik elegendő információval." - mondották a szolgáltatók, akiknek fizetett.
Hejj!
én mindig azt mondom, hogy mindenkinek ott kellene élnie, ahol megszületett! Speciel én a 12. kerületben. De azóta ez a sok migráns, akik beköltöztek ide szinte élhetetlenné teszik a területünket /kerületünket!
Elvették szánkópályáinkat, parkolóinkat, erdőinket és mindenhol lakóparkokat meg társasházakat építenek! Ebből elég volt! Mindenki takarodjon vissza oda, ahol megszületett! (És, hogy lássátok, hogy milyen konzisztens és következetes vagyok - még a feleségemmel sem teszek kivételt- legyen kedves ő is visszamenni ahová való!
:-D
Ha ez itt történik, akkor valami olyasmi címet adnak, hogy Pintér kutyái tönkretettek egy teherautót... :))
Tipikus, a létrehozott parkolók a hibásak, nem a tömegközlekedés, ami szerinte is szarul van megszervezve.. és mennyire érdekes, amikor karácsonykor hazamennek vidékre, mennyivel élhetőbb, közlekedhető a város... :))
Pár éve volt egy vitám a 11ker önkormányzatával, hogy miért nem csinálnak óriási parkolót az m1-m7 bevezetőnél, jönnek fel vidékről dolgozni, leteszik, mennek tovább tömegközlekedéssel, parkoló díj + bérletet ha egyszerre megveszik, akkor kaphatnának kedvezményt, eladható mert biztonságban van a négykerekű, nem kell dugóban állni... ha kerékpározik ugyancsak kaphat a parkolás díjból kedvezményt.. az volt a védekezésük, hogy nem szeretnék pártolni az autózást, nem ez a jövő, így nincs parkoló építés... hiába magyaráztam, hogy nem a városba kell építeni, hanem Kelenföld külsőn, vagy Budaörsön, tömegközlekedést faszán összehangolni, nem, nem ez a jövő... oké.. akkor mi a jövő? egy helyben toporgás? egysávosítási? kerékpárút, ugyanannyi autó mellett??
Érdekes, ez a cikkből abszolúte kimaradt.
---
Érdekes állítások garmadáját találjuk itt is:
https://index.hu/gazdasag/2023/12/28/vitezy-david-...
Ez is nagyon érdekes, sőt, furcsa:
" .. A szakember szerint a könyv egyik legfontosabb állítása, hogy a lakáshoz, irodához tartozó, kötelezően kiépített parkolóhelyek léte nagyobb megbízhatósággal jelzi előre az autóhasználatot, mint a városi laksűrűség, a tömegközlekedés minősége vagy a környék bármely más tulajdonsága. „Kilenc amerikai nagyvárosban a parkolási kínálat növekedése 1960 és 1980 között a legerősebb előrejelzője volt az autóhasználat terjedésének” – írta bejegyzésében Vitézy.
Száz lakosra vetítve minden, 1980 előtt létrehozott tíz új parkolóhely 8 százalékkal növelte az autóval munkába járók számát a következő évtizedre. A több parkolóhely tehát több autózást eredményezett, nem pedig fordítva"
A több parkolóhely több autózást eredményezett, nem pedig fordítva ez kb. olyan szintű állítást, mintha azt mondom, hogy a több fürdővíz több gyereket eredményez, nem pedig fordítva.
A több parkolóhely nem több autózást eredményezett, hanem a lakosságon belül felmerülő igényre válaszolva több parkolóhelyet hoztak létre.
Úgy, mint ahogy most arról fantáziálnak, hogy az embereknek nagyobb igényük van a mobil telefonhasználatra, tehát több állami szolgáltatásra hoznának létre mobil applikációkat.
Tényleg a valóságot egyre gyakrabban erőszakolják meg azért, hogy azt a saját szájízük szerint tudják alakítani és a birka állampolgár meg csak pislog.
30éven keresztül meghamisították a töréstesztek eredményeit.
https://hvg.hu/cegauto/20231226_Biztonsagi_tesztbo...
Igen, nem kiforrott technika. Az interjúban a tulaj mondja is, hogy az a széria hibás, amit a tesla nem ismer el.
Hogyan lehetséges, hogy az egyik motor 780.000 km-t bír, a másik meg csak 60.000-et?
Ez nem kiforrott technikára utal.
Költségekről itt nem esett szó, de ha ilyen sűrűn kellett motort cserélni, akkor gondolom jelentős részben garanciálisan történt.
Murphy törvénye: ami elromolhat, az el is romlik :)
Ebbe a Teslába 13 villanymotort cseréltek, s ha jól rémlik 3-4 aksit az 1,9milla km alatt https://totalcar.hu/magazin/hirek/2023/12/05/1-9-m...