Nemcska a bíróság szégyene.
Anyám a hajógyártásban , hajógyártásnak élt.
Angyal Ádámék rendszerváltás utáni ámokfutásának köszönhetően a magyar hajógyártás szét lett verve és a Mahart is gyakorlatilag szét lett verve minden szinten.
A 90-es években még aktív generáció - akik még láttak közelről hajókat- nagyjából legkésőbb a 2010-es évekre nyugdíjba ment, de inkább előtte.
Az új hivatali emberek (szakértők) már annyira nem értettek a hajókhoz, hogy még megkérték a régen nyugdíjazott egykori szakértőket, hogy véleményezzék , írják alá azokat a papírokat, amiket nekik kellett volna felelősséget vállalni.
Csak aztán - mivel kellően szemetek is voltak- az utolsó alkalommal egy ilyen átadás során 2 nappal az átadás előtt , amikor már minden le volt papírozva felbontották az utolsó szakértő szerződését és ki sem fizették a végén.
Azóta ez az utolsó olyan ember, aki még értett a folyami hajózáshoz Magyarországon és felelősséget mert vállalni a munkájáért , azóta nem áll rendelkezésre.
Tehát max külföldi szakértőt lehetett volna megbízni ezzel a feladattal, az meg gondolom nagyon drága lett volna... Meg hát ilyen a bíróság, így legalább fel lehetett menteni az ukrán kapitányt.