Érdekes lehet, jól meg lehet bámulni mindent, mik készülnek. Biztos el lehet mazsolázni a kaják között rengeteget. (És még nem is muszáj pálcikával enni.)
Kedvcsinálónak itt a viet kutya bőségtál:)))
Érdekes lehet, jól meg lehet bámulni mindent, mik készülnek. Biztos el lehet mazsolázni a kaják között rengeteget. (És még nem is muszáj pálcikával enni.)
Kedvcsinálónak itt a viet kutya bőségtál:)))
jó akkor majd a Mercedesemmel 25 km/h kocookg át a rendörők orra előtt :-))) és meg kérem még két haveromat , hogy a másik két sávban is velem tartsanak
a biztos, ez még a hídpillért is kidönti :))
Egy jó beszélgetés - szerintem - a fent és lent nevezett témában:
Persze sok nyitott kérdés marad, de mindenképpen meghallgatásra érdemes.
pl. a családállítás dolog szerintem erősen ingoványos terep, ugyanakkor kétségtelen, hogy a jéghegy nagyobb része láthatatlan a (hétköznapi vagy talán didaktikus ??) logika számára.
Érdekesek a saját tapasztalatból idézett közlekedési balesetek is.
Ugye először kinyírták a magyar taxisok a Ubert. Bolt ( volt Taxífy ) sokkal jobban szervezett , olcsobban fenntartott , gyorsan veszik fel a rendelést és pontosan dolgoznak. Taxis munkatársak odamennek , mert jobban kereskenek és állandóan van fuvaruk.
Mi történik ? magyar taxisok bíróságon , államigazgatási szerveknél feljelenti a konkurrenciát !! BOLT Taxi nem fog szó nélkül kivonulni , ahhoz túl erős a piacon és ráadásul még igazuk is van.
Szerintem a Bolt elszipkázta a jobb munkaerőt.
És ahogy hallom az fuvar szétosztó rendszerük sokkal ütőképesebb.
Na igen. Az azért vicc, hogy 10-15 perces útért elkérnek 6-7e ft-ot, miközben az üzemanyag kb 600 ft, ha 1 litert is fogyaszt... drága na...
Menjenek szopni. Ha az Uber itt lehetne, olcsóbb lenne a taxi.
És ki nem hisz ezek után - legalább egy kicsit - a szinkronitásban?
Így igaz, a Mrecedes 4maticja nem egy állandó, 50-50%-os hajtás, hanem főleg hátsókerekes a kocsi, s ha kipörög a hátulja, akkor tolja előre a powert.
Sajnos, rosszkor volt rossz helyen :-/
Menetstabilizátor ki volt kapcsolva, ez is kihatással lehetett a balesetre...
https://hvg.hu/cegauto/20230707_arpad_hid_gazolas_...
Mi történik, ha a menetstabilizátor ki van kapcsolva?
Minden – foglalta össze röviden forrásunk. A minden pedig szerinte szó szerint értendő: a motor erejét ilyenkor nem szabályozza számítógép, így bizonyos fordulatszám felett a motor minden erejét (jelen esetben 690 lóerőt) ráengedi a kerekekre. Hogy reagálnak erre a kerekek? Kipörögnek. Ilyen helyzetben simán előfordul, hogy az autó hátsó kerekei (ne feledjük, hiába négykerekes AMG-ről beszélünk, a hajtás elsősorban hátra megy) akár még 120-150 kilométer/órás tempónál is kipörögnek. Ilyen helyzetben pedig elég egy picit rosszul nyúlni a kormányhoz, három fokkal eldönteni jobbra, vagy balra és az autó önálló életre kell: kicsúszik, megpördül.
Baranyi Krisztának nem szóltak, hogy a pride hónap már lecsengett? :))
A bal oldalon nincs biciklisáv, mégis az járt jól..
Mondjuk - amikor múlt héten feltöltötték a baleset felvételét a YouTube-ra még nem volt kitakarva - akkor megnézve egészen döbbenetes volt, mintha az autó szó szerint rávetette volna magát a kerékpárosra.
Érdemes megnézni, hogy ezen a késői órán összesen kb. 2 (kettő) kerékpáros közlekedett a hídon, az egyik az egyik oldalon, a másik a másik oldalon.
Józan ésszel felfogva is mellbevágó, hogy pont oda bírt kisodródni a Mercedes.