Regisztráció Elfelejtett jelszó

MIAMANO - mesterséges intelligencia a mindennapokban

xxx

#1493055 Fornit Előzmény: #1493047

Én azt a xart csak 1 napig bírtam olvasni. A player one tényleg határozottan jó volt de ez már csak egy progresszív ideológiáknak megfelelni akaró szemét 2020-ból.

Ez itt nem Eliza, ez itt Kate, kedvesebb egy kicsikét:

#1492529 TrendMan

Furcsa magyar sajátosságot fedeztek fel a K&H AI-chatbotjánál

Egyre többen veszik igénybe Kate, a K&H személyes digitális asszisztensének segítségét. Bár vannak, akik bolondoznak Kate-tel, őt ez sem zavarja: kedvesen kitér az oda nem illő kérdések elől. A felhasználók 25 százaléka egyelőre láthatóan még csak egy-egy tesztkérdéssel próbálja ki, miben is tud Kate segíteni, de többen előszeretettel kérik rendszeresen a segítségét. A személyes digitális asszisztens napról napra többet tud, a tanulási folyamatban sokat segítenek a felhasználók kérdései is. A chatobotok és a mesterséges intelligencia témájáról Digital Transformation konferenciánkon is szó lesz, Vadócz Zsolt társaságában:

A felhasználók közel 80 százaléka írásban, vagy gyorsgombokkal beszélget Kate-tel. Viszont van egy jelentős réteg, amelyik élvezi a hangalapú kommunikációt, és szívesen beszélget vele szóban.

Érdekesség, hogy a K&H anyabankjához, a belga KBC-hez tartozó országok közül Magyarországon kiemelkedően magas a hangalapú kommunikáció. ?Ennek okát még mi is találgatjuk: vajon az újdonság, a kényelem miatt van ez, vagy egyszerűen csak szeretnek Kate-tel csevegni?? ? teszi fel a kérdést Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

A mesterséges intelligencia alapján működő személyes digitális asszisztens olykor még saját fejlesztőit is meglepi, az egyik ügyfél például szomorúan írta Kate-nek, hogy most éppen nagyon magányos. Kate pedig készségesen felajánlotta, hogy akkor kapcsolja egyik K&H-s kollégát.

öngyilkos lett, miután beszélgetett Eliza-val

#1492505 TrendMan Előzmény: #1492503

Számomra a beszélgetés csak akkor szórakoztató, ha világos, hogy a másik oldalon egy független vélemény van jelen.

Szerintem elég könnyű átlátni, ha ez nem így van.

Életem egy kritikus szakaszában (apám nagyon beteg volt) én is beszéltem lelki elsősegélyvonallal.

Na már az sem volt értékelhető, amit az nyújtott - pedig ott egy élő személy ült a vonal másik végén.

Tudniillik hamar kilóg a lóláb, miszerint nem a beszélgetés a cél, hanem az alany beszéltetése - az a háttérelgondolás, hogy neked attól automatikusan jobb lesz.

Na hát ez nem így van.

Sőt!

öngyilkos lett, miután beszélgetett Eliza-val

#1492503 Koffein Előzmény: #1492502

Azt nem tudhatjuk, hogy miért érezte azt, hogy jobb egy MI-vel megbeszélni a dolgokat, mint egy élő személlyel... a cikk alapján pszichiáterhez járt a csávó...

Sajnos, ez a jövő, már vannak nagy nemzetközi társkereső oldalak pl MTCH ernyője alatt, amik már használnak botokat, beszélgetnek emberekkel, mintha valós személlyel chatelnél... az másik sztori, hogy soha a büdös életbe nem lesz randi, de a beszélgetés, a szórakoztatás része megvan...

ááálicccsák le! :) .. most még viccesnektűnhet ..

#1492452 TrendMan Előzmény: #1492449

Hát ez elég kemény.

Ez a fajta gondolkodás már korábban sem jött be, mert ugye, ahogy mondani szokták: 'A tudomány/tudás utat tör magának'.

mi fán terem a cserebogár és mennyire kell vigyázni

#1491999 TrendMan

"A mesterséges intelligencia és a robotizáció felívelésével sokan a futószalag mellett végzett fizikai és az unalmas irodai tevékenységek megszűnését várták. A generatív mesterséges intelligenciák megjelenése azonban úgy tűnik, a kreatív szakmát végzők és a művészek megélhetését kezdte el fenyegetni, és olyan filozófiai magasságokba ívelő vitákat is újjáélesztett, minthogy mit jelent az emberi kreativitás. Cikkünkben utánajártunk, miért nézi rossz szemmel a kreatív iparág a generatív rendszerek hihetetlenül gyors előrelépését"

https://www.portfolio.hu/uzlet/20230311/nagyon-dur...