Olyan 9-10 körül. A diesel jobb választás lett volna (húgomé)
Olyan 9-10 körül. A diesel jobb választás lett volna (húgomé)
Az utolsó mondat mindent visz :D
Sajna, SUV nem érdekel, ha proceed lenne, akkor elgondolkodnék rajta :) kíváncsiságból kérdem, hogy mennyit fogyaszt egy ilyen bestia? :)
Vegyél Kiát, épp van nálam egy.. :-)
Filléres alkatrészek hibája okozhat komoly gondokat, sőt, akár tüzet is egyes Fordoknál. Bár gyári visszahívás is volt az autókra, érdemes használtautó-vásárlóként alaposan utánajárnod alvázszám alapján a kiszemelt autónak, hogy azt vajon javították-e már. Az 1,0 literes 3 hengeres, illetve az 1,6 literes 4 hengeres turbós benzinmotoroknál is az elégtelen hűtés következtében túlmelegedés léphet fel, ami szélsőséges esetben motorkárt eredményez vagy akár az autó kigyulladását is okozhatja. A hivatalos Ford-álláspont szerint a baj forrása a kisebb motornál a kiegyenlítő tartályhoz vezető vékony gumicső. Ez anyaghiba miatt elrepedhet, elvágva ezzel az erőforrást a megfelelő hűtéstől.
Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy még azok a modellek is hajlamosak a túlmelegedésre, amelyeknél már cserélték a nevezett alkatrészt, mert van más időzített bomba is a motorban. Egy elhasználódó hűtőkör-tömítőgyűrű okozhat bajokat a hengerfejben. A motor szintén túlmelegszik, az eredmény elrepedő hengerfej, a megoldás csak a csere, nem lehet javítani. Ami a nagyobb 1.6-ost illeti, esetében a kiegyenlítő-tartályon megjelenő repedés lehet a probléma fő okozója. A következmény itt szintén a túlhevülés, de a motorkáron felül ebben az esetben tűz is keletkezhet. EcoBoost motor helyett az említett évjáratokban a dízelek jobb választások lehetnek.
Fene, pont 1.5 ecoboostot néztem ki :-/ akkor skippelem, köszi az infót!
Az 1.0 meg az 1.5 ecoboost motor az szar, kerüld. A szívók általában jók, de ott is van pl az 1.8, ami Mazda eredetű, s hajamos olajat enni. A hibrid Mondeo jó, az Toyota technika.
KawaBazsy, ha jól rémlik neked Fordod van, vagy volt? motorikusan mi a tapasztalat? Mire kell figyelni, habár én nem traktorba gondolkodom, mint ami neked van, inkább ilyen mini Focus, vagy Mondeoba... :)
19000 per év? Mi ez, vmi szekér? :-)
érdekes, nekem a jelenlegi mindig a harmadik, negyedik szokott lenni... ez jó hír :)
Az elmúlt években azt tapasztaltam, hogy már ilyet nem lehet, mert figyelembe veszi az utolsó díjat. Úgy emlékszem, hogy volt valami jogszabály módosítás és olcsóbb díjat nem ajánlhatnak ki, mint ami az utolsó volt, másik bizti ajánlhat.. akinél vagy, az nem... lehet tévedek, de valami ilyesmire emlékszem...
ja ja.. volt olyan felmondtam genertelnél egy biztosítást (netriscen kötöttem) és a következőt is náluk kötöttem netriscen keresztül mert olcsóbb volt mint amit a folytatáshoz ajánlott a cég.
Mert egyszerűbb nekik beterhelni a köv évit, ők egy évre előre gondolkodnak, a többség meg... :)
Érdekes, nekem pl. a Signal iDuna oldalán az jön le, hogy náluk a banki átutalás nem olyan jó, mint a bankkártyás fizetés.
Ezt nem teljesen értem.
--------------
Ismerem ezt az útszakaszt, nehéz itt hetven alatt maradni:
https://telex.hu/belfold/2022/11/10/traffipax-rend...

Végig érvényes + függ az időszaktól, éves a legolcsóbb... +tanácsos megnézni az adott biztosító oldalán is, mert van amikor még lehet lefaragni a bizti oldalán 500-1000 hufot :)
Lehet h nem ugyanazokat a paramétereket ixelted be. Mindent kitöltesz, s ad egy listát, h ki mennyiért biztosítana. Érdemes éves, átutalásos fizetést választani, az a legoccsóbb.
Ha már ilyen jól elbeszélgetünk, a Netrisk árai csak aznapra érvényesek?
Mert most egész mást látok, mint két nappal ezelőtt?
Ksz
Én a netrisken kötöm, s ott ha írok nekik, ők felmondják, s intézik a váltást.
Email-ben vajon fel lehet mondani a gépjármű kötelező biztosítását?
https://infostart.hu/gazdasag/2022/10/26/atveres-h...
Szerintem sikertelenségben versenyezhet a fúziós erőművek fejlesztésével.