Mondjuk, ha én irányíthatnám a DAX-ot, akkor zavarkeltés miatt a "b" hullámot magasabbra tenném, úgy 13.790 környékére.
Ha esetleg innen visszafordul, akkor vehet egy lendületet 13.540-es ugródeszkáról.
Ha letöri a 13.540-et akkor 13.400-13.450-ig
Jó reggelt, sziasztok!
Köszönöm a reggeli iránymutatást, chartokat!
Hajnali jóreggelt!
4 órás charton jelenleg az MA(20) tartja. Lemehet esetleg az MA(50)-ig, de ha azt letöri, akkor jöhetnének a "medvék"
A számozásnál az MA vonalakat érdemes megfigyelni.
Remek péntek, nagyon köszönöm Lenthor!
Off topik, de most nem az a baj, hogy a MOL nem akar olcsított áron üzemanyagot szállítani a magyar piacra, hanem, hogy nem tud, mert júli 30 óta áll a százhalombattai finomító, ezért a termelés nagyrésze kiesett, a finomító karbantartásának idejére pedig importból, illetve az állami stratégiai tartalékból (ami véges) kell megoldani a hazai üzemanyagellátást.
Hogy ontopik is legyek, kösz a chartokat, várom a 13400-500 at célzó korrekciót..
Jó reggelt, sziasztok!
Köszönöm a reggeli iránymutatást, chartokat! A Mollal kapcsolatban maximálisan egyetértek veled, nagyon nem stimmel valami ebben az országban, nagyon szomorú.
Érdemes megnézni a MOL nyereségét. Valóban kellett a céges autókat kivenni az ársapka alól?
Nem kaphatnánk az ársapka alatt még olcsóbban üzemanyagot, hogy csökkentsük az inflációt?
https://www.portfolio.hu/uzlet/20220805/mukodik-az...
Ebben az országban valami nincs rendben!!! Máshol veszteségek, nálunk zsebekben eltűnő nyereségek? Miért aggódott Hernádi, hogy meg kell szüntetni az ársapkát és piaci árat kell bevezetni a magyar kutakon is?
Hernádi Zsolt: "MÁR RÉGEN TÚL VAGYUNK AZON A PONTON, HOGY TARTHATÓ LEGYEN A 480 FORINTOS HATÓSÁGI ÜZEMANYAGÁR."