két nézőpont, egy tudathasadás
Koffein Előzmény: #843964modellezni kéne :)
de azt biztosra tudom, hogy más a kiszolgálás a megnevezett dm-be, vagy hiperbe, szupermarketbe, kávézóban, pl németo-ba, mint magyaro-ba, vagy akár keletebre romániában. amíg németo.ba mosolyognak az árufeltöltők/pénztárosok/kiszolgálók megkérdik, hogy tudnak-e a segíteni, addig magyaro-on csak az látszik az arcukon, hogy a fasz ki van mindennel...ez anyagi jellegű, hisz ha nincs anyagi jellegű gond, akkor más a hozzáállás... tehát a válasz? ... mindenki döntse el maga...
mekkora a haszna Mo.on tesconak, auchannek, dm-nek, deichmannak, freinek, costának, mcdonaldsnak, starbucksnak, inter(spar)/aldi/lidlenek, daimler, suzuki, audi, media, edigi, aqua, emag, stb cégnek???
én úgy gondolom (habár lehet rosszul) egy cég fokmérője, hogy mennyit ad vissza a haszonból, a munkavállalói részére. ahol parasztok, nagy a fluktuáció, futószalag érzése van a vásárlónak, akkor ott nem elégedettek, leszarja a munkáltató a munkavállalót, akik a vásárlót szarják le... és a kör bezárul...