Regisztráció Elfelejtett jelszó

Tibi a sztár

TrendMan Előzmény: #777551

:-)

Remélem a svéd bibliák arabul beszélnek majd. ?

Kivonat 1:

"Ich gebe Ihnen zwei Beispiele. Ein Palästinenser, der in Damaskus lebte: Er ist in Göttingen, sein Asylverfahren wird sehr langsam bearbeitet. Der Grund: Die deutschen Behörden sind überlastet. Er sagte zu mir: «Die Juden sind schuld.» Ich fragte: «Was haben die Juden mit dem deutschen Asylverfahren zu tun?» Er: «Hast du nicht gesehen, hier in Göttingen gibt es eine Judenstrasse und da sitzen sie und regieren die Stadt.» – Ich versuchte, mit ihm rational zu reden, aber das hatte keinen Sinn. Ein anderer Syrer: anerkannter Asylant, vier Kinder, spricht kein Wort Deutsch. Er wollte von der Stadt ein Auto haben, diese hat es ihm aber verweigert. Er sagte mir: «Das waren Juden, die das entschieden haben.»"

"Mondok két példát: Egy palesztin, aki Damaszkuszban élt. Most Göttingenben van, nagyon lassan halad a menedékkérelmi eljárása. Az ok: A német hatóságok túlterheltek. Azt mondja nekem: A zsidók a hibásak! Kérdem, mi közük van a zsidóknak a német menedékkérelmi eljáráshoz? Erre ő: Nem láttad? Van itt egy zsidó utca, ott ülnek a zsidók és irányitják a várost.

Megpróbáltam ezután értelmesen beszélni vele, de semmi értelme nem volt.

Egy másik szir, elismert menekült, négy gyermek apja. Egy szót sem beszél németül. Autót szeretett volna kapni a várostól, azonban nem adtak neki.

Azt mondja nekem: A zsidók a hibásak, ők döntötték el."