Re: nincs cím
Rozsdáskilincs Előzmény: #503158Én Ford esetében is úgy látom, hogy elsősorban megérezte, hogy az embereknek lenne igénye egy megfizethető és egyszerű közlekedési eszközre, és ehhez egy végtelenül leegyszerűsített járművet tervezett"""
Na látod hol itt a kocsi? Az csak egy kellék:-) Mint Billnél a szoftver. Lehetett volna babkaró is ha annak a felhasználásának körének bővítésére sikerült volna kaput nyitniuk. Szemléletükben egyedi útra léptek, kiváltak a többiek által követett gyakorlatból. Nem jobbat akartak csinálni a többiektől hanem másként közelítettek a dologhoz. ( mint a bögrénél:-) A t modell volt a legjobb? Vagy a MSFT? Dehogy voltak a legjobbak! Nem is kellett annak lenniük. Ha tetszik széles tömegekhez szabták a terméket. Ennek semmi köze a tömeggyártáshoz sem a termékhez, az már csak egy eszköz. Ezzel keresleti vákumot nyitva. Mint a kilukasztott lufiból áramló levegő, megállithatatlan volt a siker. Csapat meg marketing azoknak való akik csak jobbak akarnak lenni a többiektől, ami sikerülhet is akár. De ez egy másik kategória. Aki rést talál azt bizony beszippantja a hiány kereslete még akkor is ha rossz szervező. Hiszem hogy a szemléletük tette gazdaggá őket nem a termék. Persze amiket mondasz munka szorgalom kis pénz nem árthat, de az egyén sajátos szemlélete nélkül kevés lesz:-)