Regisztráció Elfelejtett jelszó

Re: nincs cím

matgab Előzmény: #429707

"- M0 északi része 2x3 sávon 130km/h autopályaként,

- Egységes BKV koncepció, amely a HÉV-eket szépen leviszi a meglévő vagy épülő metroalaguatkba és ezáltal Soroksártól Szentendréig (ötös metro) átszállás nélkül lehet utazni, akárcsak Budaörsről Gödöllőig,

- A Hungária kőrúton belül kicserélni az összes diesel BKV járművet gáz/elektromos/hidrogán hajtásúra,

- Bérelektromos robogó rendszert kialakítani a belvárosban,

- Elektromos közösségi közlekedő bérautorendszert lepakolni,

- Budapesti behajtási díjat kivetni az átmenő forgalomra,

- Valamint háromszoros parkolási díjat kivetni az ingázókra a bennlakókhoz képest. "

ezekkel egyet értenék, bár az elektromos bérautó rendszer nem tudom mennyire lenne működőképes vagy mennyire lopnák szét/amortizálnák le a gépparkot az első nap után...

Az én alapvető koncepcióm az, hogy nem szabadna ennyi autónak lennie a városban, viszont nyilván az autó kényelmes megoldás, ezért adminisztratív módon addicionális kényelmetlenséget kell okozni a használóiknak , hogy leszokjanak róla.

Nyilván az ideális megoldás a nem szennyező tömegközlekedés lenne, de amíg ez nem valósul meg, addig a bringázás támogatása az autókkal szemben is jó megoldás.

Másrészt azért azt nem gondolod AT, hogy csak a BKV szennyez ugye? Ha egy átlag autó a városban 8-10 liter/100 km üzemanyagot pufogtat el a levegőbe, akkor az az autónként 8-10 kg elégetett szennyezőanyagot jelent, nemde?

És a BKV busz lehet , hogy szennyező, de ha mindenki aki BKV buszt használ, szokásosan egyesével mind egy-egy autóba ülne, akkor hidd el, hogy az összkörnyezetterhelésük sokkal nagyobb lenne, mint egy adott BKV buszé, még ha azok rohadt büdösek és elavultak is...