Regisztráció Elfelejtett jelszó

az oktatás funkcionális leépítése

Spade Előzmény: #1500270

Az eredményeket nem a horror éves millió+pénzeket igénylő altarnativ középsulik érik el hanem tradicionálisan jó középiskolák ahová bárki bejuthat(felvételi) és nem kerül többe( pl Miskolc Földes gim) A nagy hírű aléternativ sulik sőt szinte az összes Bpesti gimi szakközép, kezdenek viisszaesni. Valszeg mert nem tüntikézni kéne hanem tanítani.Persze ez alapvetően a reál-műszaki(termeló,kutató stb) tárgyakra igaz. A két friss nobel díjas is "véletlenül" vidéken tanult. A telexnek inkább ezt kéne vizsgálni h mi lehet ennek az oka.? Csak nem eredménytelen az "über haladó" liberális módszer? Csak neincs összefüggés a balfasz karogerit megválasztó szavazók mentallitása és a középsulik leromlása között? Nem véletlen h a kimagasló eredményekről egy qrva szó nincs.a telexen.

És akkor még arról ne is beszéljünk amiről már értekeztünk h kb 10 év és jön az MI szingularitás. Erről kéne gondolkodnia a telexnek vagy bárkinek aki érvényess megállapításokat akar tenni..Hogy akkor mi a fasz lesz?. Megbeszéltük nem az átlagot kell képezni mert annak semmi eséklye a munkára.A telex írás meg a "kutató" írása a kihívások tükrében csak fing reszelés, esetleg lehet belöle phd-t csinálni de semmit nem ér a gyakorlatban.Sztem