Regisztráció Elfelejtett jelszó

az oktatás funkcionális leépítése

Spade Előzmény: #1500262

ezekkal az adatokkal az a baj h pl rengeteg ménök tanít matekot meg fizikát kémiát, infót,robotikát,MI-t önvezetést.Ezeket a statisztika képesítéssel nem rendelkezőknek rögzíti, pedig sokkal erősebb matekot fizikát tanulnak alapból és így tudnak is tanítani, mint pl az elte-n, sőt szakoktól függően össze se lehet hasonlítani őket. A szakképzésben egyenesen fényév lehet a különbség. Te szakképzetlennek tekinted pl a villamos mérnököt,én meg nem.Szal ezek a cikkek csak szóvarázslások közük nincs a valósághoz. És a diákolimpiai eredmények meg szinte minden real tantárgyból + info+robotika+MI+önvezetés, magukért beszélnek. Ezeket nem lehet kétségbevonni nem is értem miről beszélünk. A telex meg az oktatáskutató osztja a helyeket vagy a tudományos-tanulmányi világ elit ? . Annyi igaz lehet a gender tantárgyakból nagyon el lehetünk maradva talán ezt fájlalja a telex :)

De sztem nem ezen kéne most agyalni hanem az elmult 5 évben Bp katasztrófális zuhanásán a környező fővárosokhoz képest.Ha karogeri behuzza a következő ötévet is (szinte 100%) talán 2029--re kitiltják az autokat is a városból és karógeri meg bevezeti a lóvasutat is. Lesz majd fonódó villamos lóvasút is