Regisztráció Elfelejtett jelszó

Auto-motor technika

A pickup az nem személy,…

#1424283 KawaBazsy Előzmény: #1424146

A pickup az nem személy, hanem kisteherautó. Az összkerék hajtási rendszere pedig ugyanolyan kapcsolható, mint a terepjáróké, csak a terepszögek rosszabbak. Hogy jobb e?? Attól függ, mire akarod használni. Személyautónak nyilván a SUV-ok jobbak (mer ugye magas építésű személyautók, túlnyomórészt kisegítő összkerék hajtással). Teherautónak, mostoha terepen meg ez.

miért a pickup az jobb? …

#1424146 Ibiza Előzmény: #1424109

miért a pickup az jobb? semmivel.
Más kérdés ezek nem valódi terepjárók SUV-k városi magasított autók..a DACIA terepese vagy egy régi UAz jobban bírja a terepet.

Én rühellem őket, céltal…

#1424109 KawaBazsy Előzmény: #1424093

Én rühellem őket, céltalanul felfújt rákok. A Landrovernek a kisebb kocsijai SUV-ok, a nagyobban (Defender, Disco, Range) valódi terepjárók.

az a varázslatos akkupakk

#896517 Ibiza Előzmény: #896508

most hallottam, németeknél már tervek készülnek a gáz és energiahiány miatt melyik ágazatokat állítják le. Az autóipar nem stratégiailag fontos.

az a varázslatos akkupakk

#896508 Koffein Előzmény: #896144

"Ha csak Európánál maradunk, és azt nézzük, hogy a következő 3-4 évben 30-40 milliárd eurót kell elköltenie valakinek, hogy működő gyorstöltő hálózat valósulhasson meg, akkor könnyen levonhatjuk a következtetést, hogy a hosszabb utakra szánt elektromos autózás a következő években magas költségekkel fog járni. Pláne, ha a jövedéki adó kiesésből származó lyukat is be akarja majd tömni valamivel egy-egy ország kormánya."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=4240281995134...