Tartok tőle, hogy mégsem lesz korrekció.
Visszatérek az alapokhoz.
Tavaly, december 27.-én (elég régen tettem be) 13.865-13.870-et terveztem és most elképzelhető, hogy úton vagyunk feléje.
Tartok tőle, hogy mégsem lesz korrekció.
Visszatérek az alapokhoz.
Tavaly, december 27.-én (elég régen tettem be) 13.865-13.870-et terveztem és most elképzelhető, hogy úton vagyunk feléje.
A gyertyák színe az nem olyan fontos. Az alakja dönti el általában az irányt.
h4 gyertya felső kanóc alakul, de kéne a piros szín is
határidős hét van, szerintem is erősen alul árazzák a piaci kockázatokat, korrekció nagyon jól jönne, pláne az általad várt szintre
A reggeli elképzelésben a 13.525-ig nem jött le csak 13.548-ig, de a teteje az nagyjából jó volt
Szerintem most legalább 13.400 környékére le kellene mennie.
Túlvett lett nagyon.
Ha, viszont kialakulna egy pánik eladás, akkor tovább le.
lassan elfogy a hely az ékben
Most kell behúzni a kisbefektetőket és eldobatniuk a shortjaikat,
A hírek negatívok, autóipar, olaj, korona virus, utazás, fogyasztás,de a tőzsdék még emelkednek. Az ékben még van hely.
az osztalék már nem vonzó a Daimlerre, lehet, hogy elkezdik eladni a részvényeket.
Gondolom, hogy hasonló a helyzet a többi járműiparnál.
Közzétette a legfrissebb számait a Daimler. Az autógyártó jármű eladásai a negyedik negyedévben 910 163 darabra estek vissza, a korábbi év hasonló időszákhoz képest, amikor 917 756 darab járművet értékesített a cég, ez 1 százalékos visszaesést jelent az eladásokban.
Na tessék!!!!!
Az autógyártó osztalékot vágott, a 2018-as évre kifizetett 3,25 eurós osztalékhoz képest 0,9 eurós osztalékot tervez fizetni a cég a tavalyi üzleti év után, ami 72,3 százalékos csökkenést jelent.