Regisztráció Elfelejtett jelszó

E-Star

Re: nincs cím

#554037 exmnbs1 Előzmény: #554035

dicsak aki az igazság nagy tudója verzióját kíváncsian várom a felvetésedre

#554035 Arsene Lupin Előzmény: #554034

Ez Ede dumája volt korábban. Viszont Dicsák b*ssza a rezet, akárcsak Csabika. A cég szégyene, ha már Csabika nyomul itt.

#554030 Protein Előzmény: #554014

Ezzel csak az a baj, hogy ezt a kazánkovácsos dumát egy avatar mögül lököd. De nem vagyunk egyformák, én itt igen ritkán nyilvánulok meg a cégről, mert arctalanul nem sok értelme van. A tényeket kommentálom olykor. Neked is jót tenne több személyes kapcsolat, csak hát oda meg nem hívnak, ugye.

#554014 Arsene Lupin Előzmény: #554011

Akkor fogadjon fel egy grófnőt társalkodónőül. A kazánkovácsoknál ez legfinomabb stílus, innen csak durvul.

"- Maga itt a tánctanár?

- Lóf*szt, én az illemtanár vagyok!"

#554003 Arsene Lupin Előzmény: #554001

Simicska megmondta,hogy mindenkinek állampolgári joga hülyének lenni. Amúgy régen mondom már, hogy Csabika fogható.

#553998 Arsene Lupin Előzmény: #553997

Az E-Starban nincs olyan innovatív tudás, amely miatt feltétlenül be kell oda vásárolnia magát bárkinek is. Már a cég büdös múltja miatt sem. Ez nem atomfizika vagy gyógyszerkutatás. Simicskának ugrásra készen áll a cége, hogy az E-Star becsődöltetése után átvegye a piacot. Csabika megy a levesbe, ha sokat ugrál, a sittre.

#553997 Arsene Lupin Előzmény: #553991

"Azért ez már komoly függőség, hogy hajnalban felkel és első gondolata az e-star."

Az állatokat hajnalban kell etetni, a mentális libáknak is vetettem némi mentális abrakot.

"MFB-hitel lehet, hogy nem hülyeség, de csak akkor, ha esetleg az állam lesz a fő tulajdonos...."

Az MFB a kerály házibankja. Onnan nem kap segítséget Csabika. Mielőtt pedig esetleg az állam lesz a főtulajdonos, az E-Star be fog csődölni. Az állam nem fog a spekulánsok kedvére tenni, nem az a dolga, felesleges arra számítani.