Regisztráció Elfelejtett jelszó

Stock matek, Valószínűségszámítás

Re: kezdő hsz

#35228 kicsi34 Előzmény: #35165

Sziasztok! Nagyon megörültem ennek a topicnak, hiszen én egy középiskolai matektanár vagyok, és keresem azok társaságát, akik a tőzsdézés mat. modellezése iránt érdeklődnek. Matekból sokat tudok, bár a diffegyenletekből és az integrálokból még többet felejtettem, de szívesen áldozok arra időt, hogy felfrissítsem és bővítsem ismereteimet; a tőzsdével most ismerkedem. Ha van ilyen témájú anyagotok, a matek részét szívesen megfejtem, közben csak tanulok valamit a tőzsdézésről is...

Re: Murray Maths

#35212 kerikoma Előzmény: #35180

Én a matek szigorlaton elsőre kiestem, és akkor megfogadtam, hogy legközelebb nem lesz ilyen. Nagyon sok iccakát tanultam, és a második szigorlatom 4-es lett, úgy hogy a több mint 100 emberből enyém volt a legjobb. A tanárok engem hoztak fel példának, de én meg nagyon sunnyogtam, mert minden feladatot ezerszer gyakoroltam és szinte a fejembe az összes példa megoldása. Azon imádkoztam, hogy ne hívjanak ki a táblához és ne adjanak új feladatokat, vagy ne akarjanak az én tudásommal példálozni, mert akkor én is beégtem volna:)))

#35180 Ozzy_ Előzmény: #35175

Nálunk az nyer, amikor megkérdezték, hogy mi a valószínűsége, hogy adott esemény be fog következni.

Válasz: 50%, vagy igen, vagy nem =)

Herceg, gondoltam, hogy téged érdekelni fognak ilyen perverziók, talán még te vagy a legközelebb a szigorlatokhoz, benned még friss az élmény =)

#35175 Amatoregy Előzmény: #35172

nekem erről az analízis vizsga jutott eszembe.

A tanárnőnk (akinek a korát bonyolult kettős integrál és differenciál egyenletek tömege után 1000 és 2000 év közé tettük) a következőt mondta:

Tudják maguk, hogy az első vizsgán 80 % meg fog bukni?

Mi mosolyogtunk, mert meg voltunk győződve róla hogy tévedni fog.

Tévedett is.

99 % bukott meg.

Csak itt a pótvizsga díjat kellett kifizetni...

Murray Maths

#35169 Ozzy_