a letörés után a 20-ast óráson 90%-ban mindig visszateszteli /BB közepét/
MA tickre a napos 200EMA-ról fordult nem először!
a letörés után a 20-ast óráson 90%-ban mindig visszateszteli /BB közepét/
MA tickre a napos 200EMA-ról fordult nem először!
Szemétkednek ezek. Pedig 1,30-ig lemehetne,utána 1,2910 és onnan vissza.
na ennek hamar vége lett:)
én a trendvonaltörésre nyitottam egy kis kockázatú shortot eurusdn, nem várok túl sokat tőle, és valószínű a kilépés elég nehéz lesz:(
Most nézem, hogy milyen amatőr vagyok, mert a szeptemberieket néztem, nem a decemberit.
Így már kicsit jobban hasonlítanak egymásra. Szóval akkor szerintetek is irány délnek ma?
A forex kicsit nagyobb piac, én inkább ebben bízok :)
Óráson a JPY, CHF párok fordulnak lefele, EURUSD szintén. Viszont a futuresök meg menetelnek felfele. Kinek lesz igaza, szerintetek mi lesz ebből?
Ha a fél 3-as adat nagyon rossz lesz, egy ideig nem igen interveniálnak....
Ja vagy a 35-t. :))) 31-nél lehet longba lépek hosszabb távra. Intervenci-re spekulálva.
Én tartom. Sztem megnézi ez még az 1,30-at is jövő héten....
font/chf short bovitve 1.5885 stop mar 0 ba
font/chf short nyitva: 5945 stop:1.6045 celar:1.5420
eur/chf short tartva
Eurchf shortom nem is lett olyan rövid. 1,3275-nél zártam. A következő megálló 31-nél lenne,de az egyenlőre túl messzinek tűnik nekem.
Az szép! Én nem tartottam ki odáig 133-nál zártam. Mivel a 134-et simán vitte,így ez alatt már nem próbálkozom shortal csak felette,hogy legyen hova visszajönni. 129-ről volt longom is,de az ilyen pozikat nem vagyok képes megtartani csak,ami már elmegy mínuszba,persze ezen ülök,ha kell hetekig.
Közben eurchf 1,3389 short. Csak rövidre.
szia, köszi a tanácsokat, azt hittem okosabb vagyok és gyorsabban megértem...de egyelőre még lesznek kérdéseim. majd kezdők topikjában felteszem őket idővel:-)
Nekem is onnan volt az elsö nagy. Az zártam 131.95on. Viszont ujra nyilt egy egység.