Ez nem csak az autózás végét jelentheti, ahogyan ismerjük, hanem az ember végét is, ahogyan ismerjük:
https://index.hu/gazdasag/2024/02/28/bosch-microso...
Ez nem csak az autózás végét jelentheti, ahogyan ismerjük, hanem az ember végét is, ahogyan ismerjük:
https://index.hu/gazdasag/2024/02/28/bosch-microso...
Ha már teszt és szemrevételezés, akkor minimum előtte-utána felvételeket kellett volna készíteni.
Racing 100 egyébként nem rossz, jobban húz tőle az autó, de csodálkoznék, ha a rákövült szennyeződéseket leoldaná több százezer kilóméter után.
A lényeg 40:04- 40:40 között:
(Itt az autóiparról van szó)
Először megcsinálják, úgy ahogy (nincs még tapasztalatuk,1.0 verzió)
Másodszor megcsinálják jól, rendelkezésre áll a szükséges szakmai tapasztalat 2.0 verzió
Harmadszor pedig már semmi más nem érdekli őket, mint a saját anyagi haszon maximalizálása, kihagynak belőle mindent, ami egyből nem szúr szemet 3.0 verzió
Ugyanez áll az egész kiXXszott fogyasztói társadalomra is!
Ezért szarok a filmek, amik a mozikban futnak.
Miért jó a 'Vissza a jövőbe?' /tegnap ment az RTL 3-on?
Azért mert az még a filmgyártás 2.0 változatában készült.
Mikor omlott össze a Római Birodalom?
Amikor eljutott a 3.0 verzióhoz. Onnan nem volt tovább, az embereket már nem 'az ESZME' érdekelte, hanem az, hogyan tudják kivenni belőle/keresztül ütni rajta a leggyorsabban a saját 'ÖNÉRDEKÜKET'.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/02/05/az-ol...
és még rá se fordultak rendesen az elektrifikációra... mi lesz itt, amikor a kasza rendesen beindul? :))
Egyéb okok is lehetnek, mint az hogy most visszaesett a kereslet. A spekulánsok is hajthatták az árfolyamot, majd kidurrant a lufi. Ha azt nézzük, 2020márciusában indult meg, és 2021november volt a csúcs, azóta esik. Az EV eladások meg rekordot döntöttek évről évre... 2020-21-ben kovid lezárások voltak, alig gyártottak autót, emlékeim szerint egyedül tesla nem állt le, vagy ha le is állt az is kevesebb idő volt, mint a többi autógyár... szóval nagyon érdekes a téma..
most kapták fel a sztorit, hogy a németeknél az áremelkedés miatt 14%-ot eshet idén az EV eladás..
Azt valahogy nem hiszem, hogy 2021novemberében már tudták az aksi gyártók, hogy bő 2évvel később fordul a hangulat és nem lesz szükség lithiumra.. annak fényében, hogy most építik ki a bázisokat, hogy 2035-ben az euban teljes egészében elektromos autók kerüljenek forgalomba... mindenesetre érdekes ez a beesés...
Ezt a litiumos cikket szerettem volna linkelni, de olyan gyors voltam, hogy arannyá változott:-)
https://www.vg.hu/penz-es-tokepiac/2024/02/merulob...
Nem is szárnyal úgy a lítium iránti kereslet, mint korábban várták és ez összefügg az elektromos autók iránti kereslettel is.
Rossz autók és csalfa táplálék vár ránk, de melyik a rosszabb?
Erről beszélgetnek ebben az órában:
Jól értesült fórumtársunk véleménye ellenére a kilátások nem is olyan rózsásak:
Kína már két évtizeddel ezelőtt felismerte az elektromobilitásban rejlő lehetőségeket, és hatalmas erőforrások felhasználásával tudatosan fejlesztette ezt a szegmenst, melynek eredményeképpen a globális EV-piac vezetőjévé vált, ráadásul jelentős versenyelőnyre tett szert az EV-értéklánc szinte minden területén. Mindeközben az európai autógyártóknak negatív hatásokkal kell szembenézniük: nemcsak kiszorulnak a kínai piacról, hanem a hazai piacaikon is egyre nagyobb versennyel szembesülnek a kínai társaik miatt, akik ezúttal nemcsak olcsóbb, hanem minőségileg is erős termékekkel érkeznek.
https://www.portfolio.hu/gazdasag/20240131/lerohan...
A szankciókkal is kizárták az oroszokat, de ezzel kb. ingyen odaadták a kínai gyártóknak. :\