Regisztráció Elfelejtett jelszó

KBC Equitas

Háborogni kell!

#1499093 Ddavid Előzmény: #1499026

Na visszaírtak a jelzésemre, hogy kérjek kiutalást telefonon, mert az aznap teljesül és kész. Ezzel az a gond, hogy ott van azért egy díj amit az ember eddig meg tudott spórolni. Az a baj a magyar piacon nincs jobb alternatíva, mert kb. az összes bróker drága/szar/béna felület. IB-ről mik a vélemények?

Háborogni kell!

#1499026 Ddavid Előzmény: #1497822

A kiutalás is eddig 2-3 óra volt most eltel 6 és semmi, szerintem napvégén jön majd ki. Csak kicsit felcseszett ez is, hogy nem jobb let thanem rosszabb...

Háborogni kell!

#1497822 Ddavid Előzmény: #1497791

Konkrét cégcsoportnál mindegy is mennyi a bevételük, akkor is olyan garaskodók mint 1 kis maszek cég... Minden téren, de tényleg minden a többi csak körítés sajnos.

Háborogni kell!

#1497791 Koffein Előzmény: #1497787

Abban a hittben voltam a mai napig, hogy a különadó miatt menekülnek a broki cégek, amit még mindig fizetniük kell, de azt olvasom, hogy kivezették és 2019-től nem kell fizetni...

https://www.economx.hu/tozsdek-piacok/kulonado-bro...

A cikkben említik, hogy már 2018ban arra készült a patria, hogy akvirálja a kbc ügyfeleit...

https://www.portfolio.hu/uzlet/20180905/jovore-mar...

2023-ban meg azon csámcsog az rtl, hogy nem fizetnek extraprofitadót az óriási haszon ellenére...

https://rtl.hu/gazdasag/2023/02/22/broker-befektet...

Degeszre keresték magukat a háborún, mégsem fizettetnek velük extraprofitadót

Háborogni kell!

#1497787 Ddavid Előzmény: #1497736

Nekem is volt egy ilyen ragelésem. Bár ismerve, a leányt milyen állapotok uralkodnak itthon (kb. kkv szintű filléreskedés) így nem számítok nagy fejlesztésekre belátható időn belül.
Ők is felültek az EU-s vonatra, amin adjunk sz*rabbat drágábban elv érvényesül(pl. gyártásban ami megy, kocis, eszköz, szoftver stb.) vagy felesleges funkciókkal pakoljuk tele, hogy drágán adhassuk.

Háborogni kell!

#1497736 matgab Előzmény: #1497649

skacok , néztétek már ezt az új KBC-s rendszert??

Az első ami eszembe jut, ahogy a VUK rajzfilmben kiröhögi Vahúrt a többi kutya...

Ezek amolyan Erste-s módon áremelés után odabasztak egy olyan rendszert, ami még az Ersténél is rosszabb! Bazmeg, nem hittem, hogy ilyen lehetséges, hogy létezik ilyen!

Hogyan látom azt, hogy az egyes értékpapírjaimnak az egyes számláimon mennyi a bekerülési ára? Nem az átlagára, hanem , hogy mennyi részvényt mennyiért vettem?

Hol találom a tranzakció nyereség/ veszteség kimutatást egy adott időszakra vagy egy adott tranzakcióra devizánként?

Hol látom a számlám pénzmozgásait naplóban, hol látom a levont jutalékokat?

Nincsenek ilyen funkciók a 21.század lassan közepén??

Nem hiszem el bammeg!

Mi történik ezekkel a magyar bankokkal? Ki akarják herélni magukat, hogy aztán elmondhassák, hogy milyen veszteségesek? Jó sok pénzt kifizetett mindkét bank Virág úrnak, hogy aztán tökön szúrják magukat? Eddig is csak a kényelem tartott itt minket és azért nem mentünk IBKR, meg a többi céghez, mert jó volt, nem volt működött, EU-n belül volt és úgy ahogy hozzá lehetett férni különböző papírokhoz...

De egy szar felülettel mit akarnak ezek? Ráadásul egy jó felülethez szokott ügyfélkör esetében??


Háborogni kell!

#1497649 Ddavid Előzmény: #1497646

Ha nincs 12 millios forgalom akkor 349+0.0125% max 4900Ft (normal szamlan, TBSZ 200Ft/ho).

Visszasirom a regi Randomos idoket :

Háborogni kell!

#1497641 Ddavid Előzmény: #1497615

Régen szóltam hozzá, de ez a kezelőfelület 20 évvel ezelőtti megúszós trágya. oda van hajingálva a data, de semmi UX alapján megszokott csoportosítás, semmi. A design az szubjektív, de az is egy sima egyetemi projektmunka szintjével egyezik vagy rosszabb. Ami felcseszett a Randomos meg most a KBCs váltásnál, hogy kb. többért kapunk rosszabb feltételeket = olcsósítás. Néztem az IB-t mint B opció csak 2 lábon szoktam állni így kell a 2 szolgltató, csak a megőrzési díj stb. kezd lehúzós lenni. Nektek van valami tippetek A bróker opcióra?

Háborogni kell!

#1497615 matgab Előzmény: #1497607

Hát az például elég nagy balekság, hogy addig a mobil appot nem lehetett használni, amíg végig nem mentél az újra regisztráción.

És így 25 sms-t kellett küldeniük (kíváncsi vagyok felszámítják-e a díját), mire regisztráltam és mobilt is le tudtam tölteni.

Anno féltem az új KBC felülettől , de az ellen senki nem emelt panaszt és könnyen kezelhető, átlátható volt. Grafikus megjelenítések voltak benne, csilli villi hülyeségnek érezte az ember, de hozzászoktam és most hiányzik.

A migrációnál a személyi kiadása dátumát elrontották sok embernek, de én jóváhagytam 1900.01.01 -es dátummal és működött.

Az új oldal szerintem még mindig jobb, mint az Erste oldala.

Én 20+ éve vagyok az Equitasnál , azóta felvásárolta a KBC. Aztán visszajött az Equitas Random néven, és annak szerettem a legjobban a felületét (lehet ez amolyan első szerelem), de az Erste azt 15-20 évvel visszadobta a múltba. Itt olyan 10 év visszát érzek.

Nem volt itt átnézés, meg melyik a jobb, a nagyobb cégrész rendszerét kisebb költséggel verik át a kisebb cégrészen, mint fordítva, ezért a nagyobb cég által használt rendszert ráerőltetik a kicsire, akkor is ha az rosszabb.

Háborogni kell!

#1497612 TrendMan Előzmény: #1497610

Én is voltam korábban KBC-nél meg az Ersténél egy ideig.

Jelenleg (már, csak) OTP Direkten veszek, tartok és adok el szigorúan hosszútávú részvény és certifikát pozikat.

Háborogni kell!

#1497609 TrendMan Előzmény: #1497607

Erre már csak egy millásreggelis poénnal tudok válaszolni, amelyet ma reggel hallottam:

"A magabiztos betegnek nagyobb esélye van a műtőben.

...

És a magabiztos sebésznek is!"

Háborogni kell!

#1497607 Koffein Előzmény: #1497601

Nem kell felvinni adatokat, adószámot, telszámot, e-mail címet, irányítószámot kellett megadni, ha okés volt, akkor küldtek egy aktiváló e-mailt. Ha nem, akkor próbálkozni kellett, amíg sikerül, vagy ügyfélszolgálat segítségét igénybe venni. Ezután kellett adatokat ellenőrizni, elfogadni, sms-re várni... megállapodást aláírni, sms-re várni.. szerintem nem volt nagy cucc..

Ami felháborító, hogy a felhasználói élmény, a béka segge alatt van, kb mint 10-15éves oldal, szar a felület, nem tudom forgalom alapján sorba állítani részvényeket, meg egy csomó hiányosság van, amit a kbc felületen megvolt...

Háborogni kell!

#1497601 TrendMan Előzmény: #1497600

Még ha az adatokat migrálták volna, akkor nem lenne adminisztratív probléma.

De ha jól értem újra fel kell vinni őket.

Ergo nem migrálták.

Még ha az ügyön menetközben már nem is lehet változtatni, háborogni kell, különben ez a viselkedés még jobban el fog harapózni.

Amíg az ügyfél csendben van, azt hiszik még ez is belefér sőt még több is.

Háborogni kell!

Végső esetben váltani.

Én így látom.

Ez esetben, hogy küzdesz…

#1497600 Koffein Előzmény: #1497597

Ez esetben, hogy küzdesz egy ilyen lépés ellen? Megvan hozva a döntés, az adatokat migrálták egyik rendszerből a másikba... max úgy lehet lázadni, ha másik szolgáltatóhoz mész, vagy kivonulsz a tőzsde világából...

Az igaz, hogy pénzt akarnak kivenni belőlünk, meg van a másik része, hogy két rendszer van, cégen belül átvilágítják, megversenyeztetik, hogy melyik a jobb rendszer és még itt is vannak buktatók, hogy kinek fia borja haverja fejleszti az adott rendszert. Mert ha van kapcsolat egy fejes és a rendszer fejlesztője közt, akkor az lesz a nyertes, bárhogy is próbálják a kis hangyák megvédeni a jobb rendszert.. jelen esetben, ez a rendszer nyert valamiért...

Ez ellen csak úgy lehet …

#1497597 TrendMan Előzmény: #1497595

Ez ellen csak úgy lehet küzdeni, ha az ember az asztalra csap.

És egyszer nem elég és egyedül nem elég.

A rendszer természete az, hogy pénzt akarnak kivenni belőle(d), az egészet ez mozgatja.

De gondolom ez mindenkinek világos.

Minden más csak tiszteletkör, ami arra hivatott, hogy elfedje a valóságot.

na pont ezt akartam mond…

#1497595 matgab Előzmény: #1497589

na pont ezt akartam mondani...

Mi a picsának kell egy jó rendszert egy szar rendszerre visszadegradálni!?

Főleg akkor ha cégcsoporton belül mozgatják? Miért nem lehet a gyengébb rendszert megszüntetni és a jobb rendszert átvenni a bekebelező cég ügyfelei között?

Miért kell nekem az összes adatomat újra megadni? Miért nem tudják ezt átvenni egymás között egy darab jóváhagyó kattintásommal?

Miért lesz ez az új rendszer megint drágább, mint az előző??
Magyarországon (nyugaton is) mindig egyre szarabb szolgáltatást kap az ember egyre több pénzért...