Na ő nem azért vett Merci-t, hogy aztán megálljon, ha a villamos jön:
Na ő nem azért vett Merci-t, hogy aztán megálljon, ha a villamos jön:
Vannak forró, fülledt napok, amikor egyszerűen sok embernek elfogy a figyelme, a türelme és egyszerűen mennek toronyiránt, amerre látnak.
Általában már reggel látni lehet abból, ahogy a közlekedők, autósok, motorosok, kerékpárosok, gyalogosok mozognak.
Vannak életveszélyes napok, amikor nagyon észnél kell lenni.
Itt egyébként, ha a szerencsétlen egyből áthajt a lezárt területen és besorol, az még jó is lett volna, de ő nem, hanem még bement a közutas teherautó elé azért, hogy nehogy kilásson és nehogy jól lássák.
végre valaki beleszállt a záchba https://www.facebook.com/valyiistvanofficial/posts...
Anyám Jazz-e eladó, ha vki yo kisautót szeretne.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/jazz...
Én is megHondásodtam (ATS), úgyhogy az udvar fele már japó. :-)
azért a szőke rendőrlány megkérdezte , hozzak valamit a sofőrtől ???
remélem őt is ktüntetik kiváló munkájáért :))))
tetszetős akció volt, de már a zách hisztizik, hogy iylet nem tehetnek, mert ez nem amerika... :-/
Ezért ne vállalj olyan munkát, ahol csak ott kell lenni:
https://telex.hu/tech/2023/07/09/interju-stepan-ga...
"Érthetetlen forgalmi dugók tipikusan ott alakulnak ki, ahol vagy történt egy baleset az út ellentétes menetirányú oldalán, vagy ahol sebességet mérnek. Azt már mindenki tudta korábban is, hogy ezeken a helyeken úgy is kialakulnak a torlódások, hogy a forgalmat konkrétan semmi nem akadályozza. Ezzel kapcsolatos az úgynevezett Bando-modell, amely elsőként írta le járművezető dinamikáját a kilencvenes években. Ez arról szól, hogy hogyan választjuk meg az autó sebességét, és miként változtatja ezt meg, ha látunk magunk előtt egy másik autót, illetve mikor döntünk úgy, hogy inkább megállunk. Ez egy nemlineáris függvény és ennek paraméterei változnak például aszerint, hogy valaki agresszív, fáradt, vagy nyugodt vezető-e."