Regisztráció Elfelejtett jelszó

hmm

Csusza Előzmény: #804450

Nincs mindig vonat. Figyelni kell, hogy mikor indul valamelyik, és időben fel kell szállni, esetleg amíg lassú, utánaszaladni, és felugrani rá. (De nem minden áron, nehogy alá essünk! ;-) )

Amit esetleg nehéz megérteni, az az, hogy nem baj az sem, ha valaki a másik irányból száll fel a végállomás előtt. Így egy-két megállót ugyan ellenkezőleg megy, de amikor a végállomáson fordul a vonat, neki már helye van, kipakolt, olvasgathat, felteheti a lábát, és nézegetheti az ablakon át az állomásokon ragadó, felszállni nem merő, döntésképtelenül totyorgó bizonytalankodókat.

Írtam, ma nem volt komoly forgalom. Nyilván főleg kicsit adták-vették.

Az öntögető? Ritkán szoktak sokat várni, ennél rövidebb idő alatt szoktak szabadulni a teljes mennyiségtől. Van broki haver, utólag szokta mondani, és mindig csak egy-két, esetleg pár napot ad a megbízó. De persze lehet bármi.


A kések nem ezek, mindketten tudjuk. Napi 2-3 % esés két vagy három napig? Ne vicceljünk már, ez semmi, nyugisan kávézgatva néztem végig. A 9600-at tudtuk, hogy támasz, ha lemegy addig. (Te hívhatod ezt 650-nek is, ha az boldogít. :-) ) Mindketten emlékszünk a komoly esésekre és sorosgyurka bácsira, na azok kések voltak.

A 60K-s pakkról gőzöm sincs, hogy mi lehet, ennyire nem értek hozzá. Talán majd kiderül.

250 most nem ellenállás, ott nincs semmi. 150-200 körül van akadály. (Te majd hívhatod 250-nek, elnézzük neked, jó? :-) ) Ha fölé megy, akkor visszatér a 200-500 régióba.

10500 alatt nagy részével kiszállnék az első körben...