Regisztráció Elfelejtett jelszó

wizzair customer service level 0

matgab Előzmény: #790361

Egy darab szaros repülőjegy története, de ez már elvi kérdés...


jan 19 Matgab

Tisztelt Wizzair,

Az egyik utas én vagyok a járaton, de az a járat foglalás nem közvetlenül az Önök oldalán keresztül történt, hanem a Bravofly-on keresztül, ezt nyilván le tudják ellenőrízni az utas listájukon keresztül.

A pótfoglalás egy barátom nevére szól, aki velem együtt utazik.

Ezért, mivel az Ön által leírt feltételeket teljesítettem, arra kérném Önöket, hogy a foglalásom összegét a Wizz számlám terhére vonják le.

Amennyiben ezt Önök manuálisan nem tudják átvezetni, akkor kérem jelezze, hogy én online módon hogy tudom megoldani.

Ha nem tudom sem én sem Önök megoldani, akkor legfeljebb törlöm a foglalást.

Kérem tudassák, hogy mit lehet tenni az ügyben!

köszönöm,

üdv,

jan 23 Matgab

Tisztelt Wizzair!

Meg tudnák válaszolni a január 19-én küldött email-emet?

Rodoszi útra vonatkozó foglalási kódom XXX amit szeretnék kiegészíteni + egy fő részére történő foglalással

jan 24: wizzair

Tisztelt Matgab!

Köszönjük visszajelzését.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy meglévő foglaláshoz újabb utast nem lehet hozzáadni. Rendszerünk szerint XY részére már készített foglalást, ugyanakkor a Wizz pontok ilyenkor nem használhatók fel, mert Ön nem utasa a foglalásnak, és csak akkor lehet a Wizz pontokkal fizetni, ha a Wizz számla tulajdonosa is a foglalás utasai között szerepel. Amennyiben a xxx kódú foglalást január 25-ig nem egyenlíti ki, a foglalás automatikusan törlődik a rendszerből. Tekintve, hogy a Wizz számláján lévő összegnek nincs lejárati ideje, a későbbiekben fel tudja használni azt olyan foglalások alkalmával, amikor Ön is a foglalásban utasként szerepel.

Amennyiben további kérdés merülne fel, forduljon hozzánk bizalommal.

Megértését és türelmét köszönjük.

jan 24 Matgab

Tisztelt Wizzair!,

és ha nem tudom ilyen módon módosítani a foglalásomat, ahogy szerettem volna, akkor a fizetési módot módosíthatom átutalás helyett hitelkártyás fizetésre?

köszönettel,

üdv,

jan 25 Wizzair:

Tisztelt Matgab!

Köszönjük visszajelzését.

Sajnos mivel banki átutalást választott a foglalás kifizetésénél, ezért hitelkártyával már nem tudja kiegyenlíteni az összeget. Banki átutalás esetében pedig a foglalás elvégzését követően egy banki munkanapon belül el kell indítani a fizetést.

Megértését és türelmét köszönjük.

Üdvözlettel:

wizzair

jan 25 Matgab:

Kedves Wizzair, a mai napon atutaltam az összeget, vissza tudna igazolni a foglalast?
Koszonom
Udv

matgab

jan 27 Wizzair:

Tisztelt matgab!

Köszönjük visszajelzését.

Sajnos a banki átutalás későn érkezett be, így a foglalás törlődött. Kérjük, hogy ezt az összeget meg tudjuk téríteni, küldje el az alábbi banki adatokat.

  • Bank pontos neve
  • Swift vagy BIC (Bank Identifier Code, csak nem magyarországi bank esetén)
  • Számlaszám (magyarországi banknál 3*8 karakterű GIRO szám, külföldi számla esetén IBAN "International Bank Account Number")
  • A számla devizaneme (például HUF vagy EUR)
  • Számlatulajdonos neve.

Várjuk szíves válaszát.

Üdvözlettel:

jan 27: matgab:

Tisztelt wizzair!

Már elnézést, de most szórakoznak velem, mint utasukkal, aki már több, mint 2 éve hitelezi a cégüket!?

- Először is , noha megfelelt a foglalásom az előírásaiknak abból a szempontból, hogy Önök a wizzair számláról történő kiegyenlítésnek azt írták feltételül, hogy együtt kell utazzak a másik utassal, akinek a nevére történő foglalás során fel akarom használni az Önöknél lévő egyenlegemet, Önök elkezdtek kötözködni, hogy nem együtt kell utazni (én is ott vagyok az utaslistán, tehát együtt utaznék vele), hanem egy foglalásban kell lenni.

- másodszor, az Ön azt írta január 23-án, hogy "Amennyiben a XXX kódú foglalást január 25-ig nem egyenlíti ki, a foglalás automatikusan törlődik a rendszerből. " ezért az első pontban említett szerintem jogtalan kifogásukat elfogadtam és január 24-én átutaltam az összeget, amit Önök napon belül meg is kaptak a magyar banki rendszer működési elve szerint.

- Harmadszor: ezek után 27-én válaszolnak az én levelemre, amikor már megemelték az árakat, hogy törölték a foglalásomat, és visszaküldik majd egyszer talán valamikor a pénzem, ha megadom a számlaszámom és foglaljam be a repjegyet a egy már megemelt áron, ez olyan szánalmas és piti próbálkozásnak tartom, hogy az már borzalmas.

-Negyedszer felháborítónak tartom azt is, hogy az Önök ügyfélszolgálata egy foglalással /utalással kapcsolatos kérdésre, amire nekem elvileg 1 napon belül kellene, hogy teljesítsek, Önök 3 nap alatt méltóztatnak válaszolni, miközben teljesíteni, csak az Önök által adott válasz függvényében tudok!

Tehát, tekintettel arra, hogy még mindig van jegy az adott járatra, legyenek kedvesek az eredeti foglalásom szerint befoglalni a repülőjegyet és visszaigazolni, hogy a befoglalás megtörtént 24 órán belül!

Telefonon kérem ne keressenek maradjunk most már az írásbeli kommunikációnál.

Amennyiben ez nem történik meg, akkor azt vásárlói panaszként a csatolt levelezéssel együtt továbbítom a Fogyasztóvédelmi hatóság irányába és amennyiben nem reagálnak az email-emre a megadott időn belül, úgy azt akként értelmezem, hogy beleegyezésüket adják ahhoz, hogy én ennek tartalmát nyilvános internetes oldalakon (facebook, twitter, egyéb közösségi oldalak) közzétegyem, anélkül, hogy ezt hitelrontásnak értékelnék.

24 órán belüli válaszukat előre is nagyra értékelem!

Üdv,

matgab

jan 30 wizzair:

Tisztelt matgab!

Köszönjük visszajelzését.

1. A Wizz számlán lévő egyenleg felhasználásáról a felhasználási feltételeket itt találja meg: https://wizzair.com/hu-hu/informaciok-es-szolgaltatasok/a-wizz-szolgaltatasai/wizz-szamla#/

Sajnos nem mondhatunk mást, mint ami ott van leírva, miszerint a Wizz számlán lévő egyenleg felhasználásához a számlatulajdonosnak is a foglalás utasai között kell szerepelnie.

2. Mivel későn lett elutalva az összeg, ezért a foglalás törlődött. Ahogy korábban is írtuk: banki átutalás esetében a foglalás elvégzését követően egy banki munkanapon belül el kell indítani a fizetést. Természetesen az elutalt összeget megtérítjük Önnek, amennyiben a korábban kért banki adatokat válaszlevelében megadja.

3. Megértjük a csalódottságát, engedje meg, hogy az alábbiakban tájékoztassuk a jegyeladás menetéről. Mindenek előtt szeretnénk biztosítani Önt afelől, hogy rendszerünk nem figyeli az utasok preferenciáit és nem módosítja a jegyek árát. A különböző jegyárkategóriákban csak meghatározott számú hely áll utasaink rendelkezésére, amelyeket a foglalások sorrendjében ad ki a rendszer.

4. Időnként előfordul, hogy egy-egy ügy feldolgozása hosszabb időre elhúzodik, ugyanis sok utasnak kell válaszolnunk, így nem mindig sikerül, azonnal választ adni a felmerülő kérdésekre.

Ami a foglalásra vonatkozó igényét illeti, kérjük, forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.

Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.

Megértését és türelmét köszönjük.

Üdvözlettel:

wizzair

jan 30 Matgab:

Tisztelt Wizzair!

Az utalást az Önök 3 napos késéssel érkezett válasza után indítottam napon belül, ráadásul az Önök által meghatáorzott határidőn belül. Nehogy már az én hibám és pénzügyi károm legyen az, hogy a Wizzair nem vesz fel annyi ügyfélszolgálatos munkatársat, hogy képesek legyenek a saját maguk által meghatározott határidőre megválaszolni az utazni és utalni szándékozók kérdéseit!?!

Tudják mi különböztet meg egy Quatart vagy egy Emirates-t vagy bármely normális légitársaságot a Wizzair-től?? Azon kívül, hogy ott nem nézik hülyének az utast aki velük akar repülni? Az, hogy az a minimum , hogy beismerik , ha tévednek sőt kárpótolják az utast, hogy ne távozzon kellemetlen emlékekkel a légitársaságtól és legközelebb is velük utazzon.

"Ami a foglalásra vonatkozó igényét illeti, kérjük, forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz." Most akkor van foglalásom, vagy nincs foglalásom??

"Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük." -Semmi probléma, ha valóban sajnálják és elismerik, hogy az Önök hibája az, hogy nem tudnak időben válaszolni az ügyfeleik leveleire, illetve belátják, hogy téves tájékoztatást adtak a foglalás törlésére vonatkozóan, akkor legyenek kedvesek visszaigazolni, a foglalás érvényességét.

üdv,

jan 31:

Tisztelt Matgab!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy foglalása törlődött, mert az átutalás későn érkezett be, ugyanis ahogy korábban is írtuk, a foglalás elvégzését követő egy napon belül el kellett volna indítani a banki átutalást, Ön ezt a foglalás elkészítését követően, pár nappal később tette meg. Mivel az utalás beérkezett és továbbra is szeretne az adott napra foglalni, ezért javasoltuk Önnek, hogy forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, ugyanis a foglalások készítésével ők foglalkoznak, azonban ők is csak a magasabb jegyárkategóriában tudnának foglalni Önnek. Ezért ebben az esetben azt javasoljuk, hogy küldje el banki adatait, mi megtérítjük Önnek az átutalt összeget. Amennyiben továbbra is szeretne XY nevére ugyanarra a járatra ugyanarra a napra foglalni, ezt interneten el tudja végezni, és mi fel tudjuk ajánlani, hogy Wizz számlájára kreditben megtérítjük Önnek a drágább jegyár és az eredetileg foglalt jegyár közötti különbözetet. Ez természetesen csak akkor lehetséges, ha ugyanazokat a szolgáltatásokat veszi igénybe a foglalásánál mint az eredetiben.

Várjuk szíves válaszát.

Üdvözlettel:

feb 6 Matgab:

Tisztelt Wizzair!
Koszonom konstruktív egyuttmukodesuket, legyenek kedvesek az összeget elutalni a 11600006-xxxxxxxx-xxxxxxx számú Erste bankos szamlamra!
Udv

feb 11: Matgab:

Tisztelt Wizzair!

Tájékoztatásuknak megfelelően újra befoglaltam a repülőjegyet, az ár az eredeti foglalásnál 3742 forinttal lett drágább, amit kérnék az email-üknek megfelelően jóváírni a wizzair számlámon.

Egyúttal szeretném jelezni, hogy visszautalásukat továbbra sem látom bankszámlaszámomon, pedig a magyarországi utalások napon belül teljesülnek. Megkérném Önöket, hogy legyenek kedvesek a korábban Önökk által nem elfogadott foglalás összegét haladéktalanul visszautalni!

üdvözlettel,

matgab

feb 15 Matgab

Tisztelt Wizzair!

9 napja megadtam már a számlaszámomat, ahova ígérték, hogy visszautalják az Önök által törölt foglalásom összegét.

Szeretnék érdeklődni, hogy mikor utalják vissza a pénzemet?

Üdv,

feb 27 Matgab:

Tisztelt Wizzair,

továbbra sem látom hogy visszautalták volna az Önök által törölt XX számú foglalásom ellenértékét.

Megadom a kért banki adatokat:

  • Bank pontos neve
    Erste Bank Hungary Zrt.
  • Swift vagy BIC (Bank Identifier Code, csak nem magyarországi bank esetén)
    GIBAHUHB
  • Számlaszám (magyarországi banknál 3*8 karakterű GIRO szám, külföldi számla esetén IBAN "International Bank Account Number") :
    11600006-xxxxxxxx-xxxxxxx
  • A számla devizaneme (például HUF vagy EUR)
    HUF
  • Számlatulajdonos neve.
    matgab

Legyenek kedvesek 3 napon belül visszautalni a foglalás ellenértékét!

üdv,

márc 6: Matgab

wizzair honlap panasz ismételten benyújtva:

Tisztelt Wizzair,

Már jeleztem Önöknek egyszer (2017.02.17-én) ezen a platformon is (és emailekben korábban is), hogy várom továbbra, hogy visszautalják XY számú, az Önök által törölt foglalásom összegét, azonban sem a pénzt nem utalják vissza, se nem válaszolnak megkeresésemre -sem itt, sem az email-es megkeresésemre.

Ha nem utalják vissza a pénzt 3 napon belül erre a számlaszámra:
Bank pontos neve:
Erste Bank Hungary Zrt.
Swift vagy BIC (Bank Identifier Code, csak nem magyarországi bank esetén) :
GIBAHUHB
Számlaszám (magyarországi banknál 3*8 karakterű GIRO szám, külföldi számla esetén IBAN International Bank Account Number ) :
11600006-xxxxxxxxx-xxxxxxx
A számla devizaneme (például HUF vagy EUR)
HUF
Számlatulajdonos neve.
matgab

Akkor kénytelen leszek fizetési meghagyást küldeni Önöknek és követelni fogom jogi költségeim megtérítését is!

Egyúttal csak gratulálni tudok Önöknek, mert sikerült szolgáltatási színvonalban az Easyjet-et is alulmúlniuk, pedg ez igazán nehéz feladat volt!

Üdv,