Re: nincs cím
Koffein Előzmény: #717306Azt már eddig is tudtuk, hogy márkaépítés szempontjából nagyon hasznos felület lehet az oldal, azonban eddig csak új követők szerzésével jelenhettünk meg a felhasználók hírfolyamában. Ez nemrég megváltozott, ugyanis 2013 novemberétől az USA-ban, 2014 júniusától pedig más nagyobb piacokon is (Egyesült Királyság, Ausztrália, Kanada) engedélyezték az ún. in-feed hirdetéseket. Vagyis, a felhasználók már nem csak az általuk követett fiókok képeit láthatják, hanem célzott, fizetett hirdetéseket is.
Kockázatos lépés volt, de a Facebook nem sürgette, okosan várt, és úgy néz ki ez nyerő stratégiának bizonyult. Habár sokan hallatták negatív véleményüket az ügyről, a felhasználók többsége elfogadta a változást, sőt a hirdetések bevezetését követő időszakban 50 millió új felhasználó regisztrált, amiből azt a következtetést vonhatjuk le, hogy az embereket már nem zavarja (annyira) a személyre szabott hirdetések látványa.
http://blog.klikkmania.hu/fizetett-hirdetesek-az-instagramon/