Hozzászólás
Én most már csak azt nem értem, hogy akkor most mennyivel nyert végülis a nyertes, hiszen a cikkben a tervezett árak szerepelnek, valamint azok az árak, amiket végülis csökkentettek.
De az, hogy ténylegesen mennyi lesz a darabár - na az pont nincs benne, ahogy az sem, hogy végülis mennyi darabról szól a konkrét eset.
Egyebekben azt sem egészen értem, hogy ha korábban 15,31M darabárral nyert a finn cég, akkor most miért közel a duplájáról indult a darabárral, illetve, hogy a magyar cég - ismerve a korábbi árat - miért indult több mint a duplájával. Nagy valószínűséggel már itt is baromságot ír a cikk szerzője.
Mindehhez hozzátenném, hogy a magyar cég bizonyosan nem autogyártó (pláne mentőautogyártó) és finn cég sem az, lásd:
http://www.profilevehicles.com/en/company/deliveries
Szóval ezek a cégek mentőautoVÁ ALAKÍTANAK át, illetve mentőautonak alakítanak ki normál haszonjárműveket, aminek az esetében már az ár is érthető lesz.
Vagyis Moszkvában már megint Mercedest osztogatnak a hír és annak valóságtartalma. De hogy ezt képesek vagytok még kommentálni is, hogy miért nem Ladát osztogatnak, ez eddig a hét vicce topic.