Re: nincs cím
Kissherceg Előzmény: #508642Nem hiszem, hogy félreértettük egymást, mert most már mindkettő oldalról van igény. Ismerősömre 4éve tették kötelezővé az okostelefont, hogy elérhető legyen. Nem értékesítés esetén a legfontosabb, hanem például support szolgáltatásnál. Egy normális cégnél, ahol meg is fizetik az árát, természetes, hogy elvárás a mindig elérhetőség. Ez nem jelent állandó zaklatást, csak elérhetőséget, ennyi.
Rbbj mindig sarkítasz, ezért sokszor felesleges veled vitatkozni. Én írtam ,hogy több ezer embert kell értesíteni egyszerre email a legjobb megoldás, most meg belekevered, hogy akkor minek telefonálnak....
Kb úgy érzem, hogy a vakot győzködöm, hogy látni jobb, de nem akarja elhinni nekem :)
Pont az ilyenek miatt látszik, hogy kis léptékben gondolkodsz és olyan emberekkel dolgozol. Nem azt jelenti, hogy nincs nyugalmad, hanem a lehetőség a kulcs... Amiért szidod a magyarokat és kint dolgozol, pont ugyanazok a tulajdonságok vannak benned is. Ami nem gond, csak ne szidd :)