Regisztráció Elfelejtett jelszó

Hozzászólás

Ricsi

Ehhez én is hozzászólok.

Egy robeszen mindegy mit veszel. Indoklom:

1). Alacsony építésű, előbb fog leérni a kanyarban, mint hogy ne tapadjon a gumi.

2). Könnyű, így nem kell komoly tapadás a megálláshoz, kicsi a mozgási energia.

3). Lassú, nem 150-ről kell megállnia, csak 70-80 ról, szintén kicsi a mozgási energia.

Csak összehasonlításként: A mozgási energia m*v2, ahogy m a tömeg, v a sebesség.

Az én motorom 320 kg, és megyek 40 m/s-al, akkor az energia: 512 000 J

A tieden ez 150 kg és mész 25 m/s-al, akkor az energia: 93 750 J, az mondjuk a hatoda.

Én anno ETZ-n kezdtem, minden kanyarban leért a lábtartó, és bakelit keménységű szocialista gumik voltak rajta. Könnyű, lassú motor, nem csúszott meg.

Egyébként az első gumi a fontosabb sokkal, mert azon állsz meg (ugye fékezésnél előre bólint). Ha az első csúszik meg, borulsz, ha a hátsó, simán védhető.

Van barátom, MZ kupán versenyez, elég jól tolják a fiúk, és szinte mind Heidenau gumin mennek. Ebben a méretben ez tökéletes, és nagyon jó az ára.

http://www.heidenau.hu/motorgumi/12coll

Remélem, segítettem.