Regisztráció Elfelejtett jelszó

Re:

banyaiz Előzmény: #803267

Ez nagyon derék Zoli, akkor neked kell történelmi példákat mondanod nem nekem. Hivatalos történelmi képzésem középsuliban befejeződött. Max gazdaságtörténethez, filozófiához, szociológiához, statisztikához, egyebekhez kapcsolva tanultam hivatalosan utána történelmet. Azért ragad a hivatalos dolgok után is az emberre valami a koszon kívül , nem sok minden de mégis valami.

De ezek után miről beszélünk mikor egy probléma kapcsán az alapfogalmak meghatározásában 10% a valós infó , 90% az érzelmi irányba elvitt politikai szlogen. Az alapfogalmakban, kvótától - migrációs szabályozásig. A probléma meghatározásáról nem is szólva. Annak a szintjéről ahol definiáljuk ezt a problémát. A funkcionális analfabétizmus szintjén nagyjából. Egy egy kiragadott mondattal, és mindenféle ökörséggel. Ez emberek teljesen hülyének nézése.

Ez nem egyedi a történelemben. :) De azért már nem a sötét középkorban vagyunk, bár lehet, hogy nincs új a nap alatt a körforgásban .

A tanulmányi részére én úgy gondolom, hogy nem árt az ha az ember képességei próbára vannak téve. Milyen módon kell ezt ebben a korban azt nem tudom, mi a célszerű ebben . Sokféle módon lehet ezt megtenni. Nekem pl tetszett volna ez a fajta történelem oktatás , hány óra hány perckor volt, mindig szerettem ezeket a témákat. :)

De az vsz nem véletlen lehet, hogy ennyi Nobel díjas tudóst adtunk a világnak olyan korban mikor azért a közoktatás átlagos színvonala lejjebb volt. Nagyon nagy tömegek nem jutottak még írás olvasás tudáshoz sem. Ez a probléma már nincs. Most már nagyjából bárkinek adott a lehetőség elmenjen egy egyetemre. Ami valamikor nagyon szerencsés kiváltságosoknak volt adott . Aztán nem tudja megmondani az egyetem névadója ki volt. Azért ez az igényszint ha nem is tudja előtte , legalább ránéz na kiről is nevezték el , ha már itt lehúzok pár évet. :) Ezt valahol nehéz értelmezni.