Regisztráció Elfelejtett jelszó

Hozzászólás

Hát ha eddig csak indirekt módon gyűjtögettük arra az érveket, hogy egyrészt "elengedtek minket", másrészt, hogy a kiszolgáló csinovnyikok (Barroso&Co) ereje teljességgel eltűnt, akkor két tegnapi hírre szeretném felhívni a figyelmeteket (komment a hírek után):

****

http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-497742

"Az általuk javasolt módosítások beépítésére kéri az új távközlési adó elfogadása előtt álló Országgyűlést a három hazai mobilszolgáltató.

A szolgáltatók egyebek mellett azt indítványozzák, hogy az ágazatban ne csak a távközlési cégek, hanem a műsorterjesztők is vállaljanak részt a teherviselésben. Szerintük így a magánszemélyek előfizetését a kormány által javasolt 700 forint helyett havonta legfeljebb 400, a vállalati előfizetőkét 2500 helyett maximum 1400 forint terhelné úgy, hogy a tervezett adóbevétel biztosítható marad."

illetve:

http://inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-497655

"Magyar Bankszövetség elnöke biztos abban, hogy több tárgyalási fordulóban egyezségre tudnak jutni a kormánnyal, és lesz megállapodás a tranzakciós illeték bevezetésének feltételeiről."

"A pénzügyi tranzakciós illetéket nem lehet kikerülni, ezt a kormány elhatározta, részünkről az a bölcs megoldás, ha megpróbálunk egy kompromisszumot találni a kormánnyal"

"Nem a mértékről tárgyalnak - mondta -, hiszen a kormány eldöntötte, hogy a pénzügyi tranzakciós illeték mértéke egy ezrelék lesz."

"Patai Mihály szerint a kompromisszumot meg lehet találni. Ha a kormánynak szüksége van erre a 100-150 milliárd forintra, lehet úgy strukturálni a terheket, hogy arányosan a bankszektorra is jussanak, és azokra is, akik el tudják viselni."

"És én is mindenkit arról szeretnék biztosítani, hogy a bankszektor is együtt akar működni a kormánnyal, ebből következően lesz megállapodás".

****

Nos, számomra nagyon feltűnő az a különbség, ahogy tavaly UGYANEZEK az intézmények még diktatúrát, terrort emlegettek, meg Brüsszelhez, bírósághoz rohangáltak, most meg már egészen más a hangnem.

Egészen pontosan: tisztelettel beszélnek MAGYARORSZÁG KORMÁNYÁRÓL, komolyan veszik azt és pontosan úgy és abban a hangnemben beszélnek, amit én már annyira régen vártam és elvártam volna.

Igen, végre van TEKINTÉLYÜNK. IGEN, végre megértették, hogy egy országban a nép által választott törvényes és legitim hatalom AZ ÚR. Végre elfogadták, hogy az ő helyük az adófizetők oldalán van. Sőt mi több, végre

teljességgel letettek a liberálbolsevik "nekik jár a profit" című lózungról és eljutottunk oda, hogy ha az országnak adóbevételre van szüksége, és azt ki akarják vetni, akkor ki fogják vetni. Az viszont, hogy arról tárgyalnak, hogy hogy lehet ez mindenkinek (államnak, adóalanynak, magánszemélynek, cégeknek) jobb, az egy új, egy egészen más alapállás, ez pontosan az, amire szükség van, és amit én oly régóta vártam.

Végre nem arról van szó, hogy kinek van mihez joga, hanem hogy hogyan lehet ezt jól, vagy jobban csinálni. Végre azok akarják jobban csinálni azt, hogy mi legyen az adó eloszlása és alapja, akiknek van tapasztalata az adott szektorban, de mindezt úgy, hogy nem sértődve és dacosan "megyünk Brüsszelbé"-t ordibálnak, hanem úgy, hogy kitalálják azt, hogy hogyan lehet azt a legfájdalommentesebben teríteni úgy, hogy mindenki jól járjon.

Amiből egyenesen következik az, hogy megértették: Senki sem akarja őket sem elűzni, sem tönkretenni, hanem egyszerűen csak be kell hajtani az adót, azt az adót, amit ráadásul még csak nem is mi, hanem Brüsszel talált ki a számunkra.

Az meg már tényleg csak hab a tortán, hogy ezen cégek első emberei és managementje aztán pontosan tisztában van azzal, hogy ezen adók rendszerszintüvé tétele tényleg nullszalldó környékére viszi a kormány költségvetését, tehát tud azzal kalkulálni, hogy ez már nem fog emelkedni, ezt pedig ki tudja gazdálkodni, és ez egyáltalán nem sérti a versenyt sem, hiszen az mindenkire vonatkozik.

SZERINTEM érik az, hogy nem lesznek ezek a tételek tételesen kivetve, és az, hogy az intézményen BELÜL történő mozgás/forgalom díjtalan lesz, ILLETVE az, hogy az adót a forgalom után vallják be, tehát nem kell kitételezni, minden tételhez hozzárendelni. Ez utóbbi ugyanis pontosan nulla infrastruktúrát jelent, és nulla fejlesztést, valamint rendkívüli egyszerűséget.

Megjegyzés: Szerintem simán belemennének abba is, hogy a tányájuk csökken, de a forgalmi adók emelkednek, ugyanis ebben az esetben a profitjuk úgy tudNA nőni, hogy nem viszik el innen a pénzt máshol adózni (vagyis inkább ide utalnak pénzt), hiszen azt nem terhelné a forgalmi rész, vagyis a tiszta bevételt tudnák tisztán adózni tiszta profittal.

Vagyis, ha kapnának mondjuk 5%-os TÁNYÁT a szektorok, akkor lehet, hogy az állam kétszeresen keresne pénzt, egyszer a NÖVEKVŐ(!) TÁNYA miatt, egyszer meg a forgalmi adó miatt.

Végső soron egyébként bármi lesz, két dolog biztos:

- megoldható viszonylag fájdalommentesen a magyar adórendszer átalakítása,

- nem nyúzzuk meg a lakosságot, a nagyvállalatok pedig élnek tovább és maradnak,

és egyebekben szerintem már látható, hogy az államok elkezdik visszavenni a kezükbe az irányítást a multikultúrális liberálbolsevik bürokratáktól, és ez esélyt biztosít arra, hogy lesz egy működőképes Európa. Én egy miniszterelnökökből álló "szenátust" simán el tudnék képzelni a jelen helyzetben, még akár a szenátus által MAGUK KÖZÜL választott, de 50%-al visszahívható "dictatussal" együtt is. A jelen helyzet megkívánja, hogy egy amerikai típusú hatalommal rendelkező legfelsőbb vezető legyen legalábbis átmenetileg.

És hogy miért ide írtam mindezt?

Csak tessék egy pillanatra elgondolkodni.

Ha én azt mondom, legyen egy legfelsőbb vezető, akinek a kezében hatalom összpontosul, akkor mit is fognak a liberálbolsevikok mondani? Azt, hogy ez nem lehet, demokráciában ilyet nem lehet, ez diktatúra, terror, ezzel szemben fel kell lépni.

Miközben ha Simorról van szó, akkor természetes, hogy egyszemélyben is lehessen diktátor és uralkodhasson és rendlelkezhessen egy egész ország javai felett, vagyis akár egyszemélyben adókivetésre és harácsra utasíthassa az államot - hiszen ő az utolsó hithű liberálbolsevik helytartó, aki még itt van.

Nem mellesleg pedig, akik annyira viszolyognak az egyszemélyi erős vezetőtől, azok elfelejtkeznek arról, hogy ez Németországban vagy Franciaországban egyenesen elvárás, és általában azokban az országokban van baj, ahol ez nem elvárás.

És akkor most emlékezzünk meg a demokrácia vs. diktatúra, lebontandó, vagy felépítendő struktúra esetében...

... az Egyesült Államokról.

Mert furcsa módon az jött ki, hogy ha Európának lenne egy tényleges hatalommal rendelkező integráns (amerikai típusú) elnöke, akkor pont le lehetne építeni a felesleges bürokráciát Brüsszelben, lenne egy szenátus a miniszterelnökökkel és két miniszterrel minden országban, és ők választanák az elnököt. Vagy a következő évtizedben már közülük a nép. A többi pedig leépíthető, az államoknak lenne költségvetése, és működnének együtt békésen és boldogan.

Merthát, azért az vicces, hogy a nagy "egyformásítási" vágyban még az sem tűnik fel a liberálbolsevik europánereknek, hogy még Amerikában is igaz az, hogy az államok KÜLÖNBÖZŐ adókat és adónemeket vetnek ki, és igazából nincs is igazán jelentősége azok mértékének és mennyiségének sem, és pont az látható, hogy ettől sem a lakosság, sem a cégek meg sem mozdulnak. Mert nem ezen múlik az életük.

Tehát pont nincs értelme Európában sem a liberálbolsevik egyformásításnak, mert az pont feszültségeket gerjeszt minden olyan rendszerben, amiben egyenlőtlenség van. Egy mágnes két pólusának egyformásítási vágya mindkét pólus megsemmisítéséhez vezet, nem pedig egy újfajta együttműködésre. Egyszerűen össze kell őket rakni, egymás mellé, és ami még fontosabb, észre kell venni, hogy ha szétdaraboljuk, ha összerakjuk, annak MINDIG két pólusa lesz. Viszont ha megfelelően rakjuk össze őket, akkor pont nem feszültség keletkezik, hanem erőssebb mágnest kapunk, amelyen BELÜL nincs feszültség.

Ha ezt a felismerést meglátjuk, akkor máris látható, hogy azt, hogy ne legyen különbség Európában, azt nem lehet megoldani, de nem is kell megoldani. Az a lényeg, hogy a feszültségeket kell elrendezni úgy, hogy azok valójában erősítsék egymást és ne szétfeszítsék Európát. Ha belegondoltok, az EEE bevezetése azonnal feszütségoldó lenne, mert az adósságok eltűnhetnek (paradox módon Európából, hiszen az EEE bevezetése előtt abba konvertálhatná mindenki az adósságát, a maradó EUR-osok is), ugyanakkor a kettős deviza miatt nem a távolkeletre, hanem Európán belülre lehetne vinni az "ócsósítandó" termelést, amely ugye élből megoldana számos problémát!

Merthát, ha európai szinten nézünk körül, akkor is az látható, hogy a profittermelés igen komoly része Európán kívül realizálódik, amelynek az Európába integrálása azonnal problémamegoldáshoz vezetne, többek között azért, hiszen ebben az esetben az erősebb államok vinnék oda a termelést, amely ugye rögtön TERMÉSZETES pénzügyi transzfer is lenne, de ezúttal már nem a SEMMIÉRT ADJ PÉNZT című "liberálbolsevik hitelezés és segélycsomag" formájában, hanem úgy, hogy megdolgozhat a periféria a pénzéért.

Mindez ráadásul egy természetes átrendeződést is jelentene, azaz a fejlettlenebb régiók fejlődését is, vagyis HOSSZÚ TÁVON akár az egységes deviza is működőképessé válhat, ugyanakkor ez már egyáltalán nem lenne cél, hanem ez lenne az eredmény.

Ez a feszültség. Ezt kell feloldani.