új kötelező kellék (vagy mégsem)
Ddavid Előzmény: #1505041Nekem is ez a véleményem és sok forgalomtechnikai megoldás(fekvőrendőrök, szűkítések) már nem mérvadó figyelembe véve a jelenlegi technológiát. A rendőrségi ellenőrzési módszerekről meg ne is beszéljünk. Bevezetném az átlagsebesség mérést, követési távolság mérését, jogszabályi hátteret adni a dashcamek felvételének felhasználására. Így a rendőrségnek ott is lenne szeme ahol nincs rendőr, a büntetési tételeket megemelném és "visszaesőknek" exponenciálisan növelném. A statisztikákjuk is csapnivaló relatív gyorshajtás és kész, semmi alkategória, pl autópályán 90%-ban követési távolság elmulasztása....
A cégnél elektromosra váltás van a flottában és VW, társai nagyjából 280-330 LE-et adnak ami a tömeg miatt nem megy annyira, bár nem áll meg. Az igazi "veszély" a BYD pl. mert belefér a keretbe simán a Seal 3.8(alap keret) és a Sealion 4.5(középső keret) ami azért lépni is tud már az 500+ LE-vel :S
UI: A magyar egy balkán szökevény nép ami mindig talál igazolást arra, hogy miért szeg szabályokat. Erre még rájön az önzőség és az teremt helyzeteket. Erre van egy mondás "Minden kutya nevelhető csak a módját kell megtalálni". A KRESZ átdolgozáson emg elüldögélnek még pár évet, de a data orientált világban ezeknek a dolgoknak a rollout ideje max 1-1.5 év kellene hogy legyen és lesz is.