Regisztráció Elfelejtett jelszó

Re:

banyaiz Előzmény: #803043

Szerintem azzal a szándékkal, hogy mint cég azt mondja ne legyen semmiféle vallási, vagy bármilyen más jelkép a reklámjában mert úgy ítéli meg az vásárlók egy részében negatívum és akkor azért nem veszi meg a cuccot, nincs baj. Ez az ő céges filozófiája , marketingje.

A bajom nekem azzal van, hogy mindezt úgy oldja meg retusál, miközben görög földön biztos talált volna olyan képet ami görög jellegzetesen görög és nincs rajta olyan motívum ami nem felel meg a szempontjainak.

Viszont ez időigényes lett volna, utánajárást igényelt volna. Mennyivel egyszerűbb retusálni és akkor jó ez a silány minőség ide. Ez a baj, mert ez a vásárló felé azt üzeni annyira se tartja, hogy rászánjon időt egy ilyen igényeknek megfelelő retusálatlan kép elkészítésére. Tehát azt gondolja a vásárlójának bőven jó a silányság is.

Ez dettó ugyanaz mint mikor van egy modell és valami nem tetszik rajta aztán retusálgatja. Akkor keressen egy olyan modellt aki megfelel annak amit a képen látni szeretne, és azt fényképezze.

Az a hozzáállás jó ez a sok igénytelennek még túl jó is , gyorsan összeütjük neki aztán hadd örvendezzen. Engem ez zavar ebben a megoldásban . Meg az, hogy ez is divatos hozzáállás manapság.

Szerintem ebből nem a keresztényüldözés jön le vagy keresztényellenesség vagy ilyen vallási üldözések, hanem az igénytelenség.

Mindez ha jól tudom egy német cégtől Lidl német, vagy osztrák nem tudom. Vagy a dízelügyeknél ami előjött, hogy a méréseknél feleljen meg a határértékeknek a többi nem érdekel. Jó ez a silány minőség , mindez német cégektől ami azért szomorú folyamat. Mert oké , hogy dacia összeszerelésénél ez volt a szempont , hogy ne essen szét amíg a gyárkapun kiér. :) De hát ha már német cégeknél is így állnak a kérdésekhez nem egy túl jó folyamat. Még ha csak kis részletekben is.