Hozzászólás
Ibiza Előzmény: #801654mondtam tipikus szállodás vendéglátós mentalitás..majd én megmutatom nekik..majd jól megnevelem.. én is valaki vagyok.nagy az önérzet.. teszed a dolgod..őt minősiti amit tesz..de te nem minősitheted.. akkor kapod vissza a személyiséged amikor lejár a munkaidőd...
Nagyon jópofa amikor pincérrel recepcióssal megyek étterembe vagy bárba..kb 30-50% jattot adnak.. kivetülnek a vágyak.
A többség nem nagyon érzi az árnyalatokat..
Egy jó pincér udvarias türelmes..teszi a dolgát..preciz pontos és tesz a dologhoz némi pluszt..ezért kapja a jattot.. erős a kisugárzása nem akar dominálni..nem ezt mutatja a testbeszéde..nem bizalmaskodik..tartja a távolságot...de finoman hangolódik a vendégre.
A legtöbb étteremben bábozni kell a
pincérnek mire észrevesz.. egy jó pincérnek jár a szeme.. finoman intek
kis biccentéssel jelzi megyek ahogy tudok.. finom mozdulattal jelzem
fizetnék..megérti a számlát hozza..
majd ha jönnek koreaiak vagy japánok azoktól is tanulhatsz..
India egy direkt társadalom kasztok rendek.. nem fog bratyizni a "szolgákkal" .. semmibe vesz..mert lent vagy a rendszerében..
Néha olyan szállodában voltam ahol volt ajtónyitogató ember..
10ből 9en meg sem köszönték nyitotta elötte az ajtót..és nem is
kell..mert ez a dolga.. van aki azért nem mert végre már "valaki"
lehet..mások meg azért mert igy szokták meg.. akik megköszönték azok is
eltérően..egy biccentéssel..egy mosollyal..vagy egy szóval.. Én sem vagyok bratyizós tipus..kell egy idő mire el kezd érdekelni valaki aki teszi a dolgát de egy karakter..akiben látok valamit..